کد خبر : 1628708 | 16 مرداد 1398 ساعت 20:27 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

از همه مشتاق تر برای شروع مسابقات هستیم

خلیلی: کالدرون تشنه شروع لیگ است

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر تیمی از تاخیر در شروع لیگ سود ببرد، آن تیم ما نیستیم چون مدتی است که به مرز آمادگی رسیده‌ایم. برای آمادگی و شناخت بیشتر نیاز داریم در رقابت‌های رسمی حاضر بشویم.

خلیلی: کالدرون تشنه شروع لیگ است

به گزارش "ورزش سه" محسن خلیلی درباره آخرین وضعیت تیم و ارزیابی اثر به تاخیر افتادن شروع رقابت‌های لیگ برتر بر آن، در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، گفت: ما نه الان، که مدتی است برای شروع بازی‌های لیگ لحظه‌شماری می‌کنیم. اگر تاخیر در شروع بازی‌ها به تیمی کمک کرده باشد، قطعا برای ما چنین نبود. البته با درایتی که کار فنی به کار می‌بندد تلاش می‌شود، تاثیر منفی هم روی تیم باقی نگذارد ولی بی‌صبرانه منتظر شروع بازی‌ها هستیم. این بی‌قراری در تیم و هواداران پرسپولیس، برای شروع بازی‌ها هم دلایل روشنی دارد. به هر حال پرسپولیس قهرمان سه ساله است و قهرمان‌ها برای رقابت کردن، مشتاق‌تر هستند و دلیل بعدی، هم آمادگی تیم است.

 

وی در ادامه گفت: آقای کالدرون مرتب سراغ زمان شروع لیگ را از من می‌گیرد. در اینجا، همه تشنه شروع بازی‌ها هستند. هم مربیان شناخت خوبی نسبت به بچه‌ها دارند و هم بچه‌ها با افکار سرمربی آشنا شدند. برای کامل شدن این شناخت نیاز داریم که وارد بازی‌ها بشویم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره تحلیل خود از وضعیت قرعه‌کشی مسابقات، گفت: همه تیم‌ها باید دوبار برابر هم قرار بگیرند، پس خیلی نمی‌توان درباره قرعه بد و قرعه خوب صحبت کرد. برای ما هم فرق زیادی نمی‌کند، قرعه چگونه باشد. هر قرعه‌ای هم به ما بیفتد. همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس با تمام توان بازی می‌کنند. از چند هفته قبل از بازی با ما برنامه‌ریزی خواهند کرد و حتی بازیکنان آنها هم حرفه‌ای‌تر زندگی می‌کنند که بالاترین کیفیت و عملکرد خود را نشان بدهند. این انگیزه‌ها با توجه به سه قهرمانی پیاپی و دبل قهرمانی فصل قبل، بیشتر هم شده است. حریفان در کنار اهداف دیگرشان با آرزوی پیروزی بر پرسپولیس لیگ را شروع می‌کنند. ما هم خود را برای این شرایط آماده کرده‌ایم. البته همانطور که گفتم برای رسیدن به آمادگی و هماهنگی بیشتر، شدیدا نیاز داریم وارد بازی‌های رسمی بشویم. در این میان لازم به گفتن نیست که چقدر روی حمایت همه جانبه هواداران پرسپولیس حساب کرده‌ایم.

 

خلیلی درباره بازی‌های پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی و تحلیل‌هایی که درباره سنگینی این برنامه خواهد داشت گفت: با توجه به شرایط جدول فصل گذشته و تحلیل‌هایی که وجود دارد، در همان شروع لیگ با حریفان خوب و قدرتمندی بازی داریم. این مساله هم خوب است و هم می‌تواند بد باشد. تا حد زیادی بستگی به خود ما دارد. منظور از ما، تیم و هواداران است. این شرایط قطعا انگیزه و ولع بچه‌های ما را برای بهتر شدن و تمرکز بیشتر زیاد می‌کند. از نگاه من، هواداران ما هم پا به پای تیم سه دوره قهرمان شده‌اند، پس تجربه لازم را برای مواجهه با شرایط خاص دارند. ما سعی می‌کنیم جنبه‌های خوب این برنامه را ببینیم و روی آن کار کنیم. به هر حال روی دیگر سکه هم این است که وقتی به نیم فصل دوم برسیم، در بخش دوم آن با این تیم‌ها روبرو نیستیم ولی باز تاکید می‌کنم حداقل برای پرسپولیس هیچ بازی آسانی وجود ندارد و این طور نیست که بازی با تیم مثلا دهم جدول خیلی آسان‌تر از بازی با تیم دوم باشد و چه بسا که از جهاتی سخت‌تر هم می‌شود.

دیدگاه‌ها