کد خبر : 1628716 | 16 مرداد 1398 ساعت 21:32 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

چرا بایرن دیگر به دنبال لروی سانه نیست؟

به نظر می رسد بایرن مونیخ دیگر علاقه ای به جذب لروی سانه، ستاره آلمانی سیتی ندارد.

چرا بایرن دیگر به دنبال لروی سانه نیست؟

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به جدایی ستاره هایی چون آرین روبن و فرانک ریبری، از ابتدای تابستان اخبار زیادی در مورد احتمال جذب یک وینگر بزرگ از سوی بایرن مونیخ شنیده شد و لروی سانه، ستاره 22 ساله و آلمانی منچسترسیتی تبدیل به هدف شماره یک باواریایی ها در تابستان گردید.

 

اما لروی سانه در دیدار سوپرکاپ جزیره بین لیورپول و منچسترسیتی دچار آسیب دیدگی شد و به نظر می رسد مدت زمان دوری او از میادین خیلی هم کوتاه نباشد.

 

1423928

 

نشریه بیلد مدعی شد بایرن مونیخ قصد دارد بازیکنی به خدمت بگیرد که از همان ابتدای فصل آماده بوده و خیلی سریع بتواند کمبودهای ترکیب این تیم را برطرف کند. اما به نظر می رسد مدتی زمان لازم است تا لروی سانه به شرایط عادی بازگردد و به همین دلیل احتمالا بایرن مونیخ قید خرید وی را خواهد زد.

 

مشکلات زانوی لروی سانه باعث شده تشخیص دقیق میزان دوری این بازیکن از میادین به تاخیر افتد و همین موضوع شرایط را برای بررسی اوضاع لروی سانه دشوار کرده است. دیروز پزشک بایرن دکتر پیتر اوبلاکر، در مورد مصدومیت لروی سانه جلسه ای با حسن صالح حمیدزیچ داشت و این موارد را به اطلاع وی رساند. البته به منظر می رسد تصمیم نهایی بایرن مونیخ در مورد جذب یا عدم جذب لروی سانه بعد از تعیین وضعیت وی گرفته خواهد شد.

دیدگاه‌ها