کد خبر : 1628719 | 16 مرداد 1398 ساعت 21:42 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

انتقال روملو لوکاکو به اینتر قطعی شد

به نظر می رسد سرانجام توافق برای انتقال روملو لوکاکو، مهاجم منچستریونایتد به اینتر انجام شده است.

انتقال روملو لوکاکو به اینتر قطعی شد


به گزارش "ورزش سه"، از همان ابتدای بازار نقل و انتقالات، اینتر تلاش زیادی برای  روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی یونایتد انجام داد و این بازیکن هدف اول آنتونیو کونته، سرمربی جدید الورود اینتر بوده است. مدیر برنامه لوکاکو، فدریکو پاستورلو امروز به لندن سفر کرده تا جریان مذاکرات را پیش ببرد و به نظر می رسد توافق بین طرفین انجام شده است.

 

1422780

 

طبق ادعای اسکای اسپورتس، اینتر اخیرا بطور رسمی پیشنهادی 75 میلیون یورو به علاوه پاداش برای خرید روملو لوکاکو ارائه داده است و طرفین در مراحل آخر نهایی کردن این انتقال هستند. علاوه بر این مدیران اینتر، پیرو آسیلیو و پپ ماروتا منتظر چراغ سبز باشگاه منچستریونایتد برای پرواز به پایتخت انگلیس و انعقاد رسمی قرارداد روملو لوکاکو هستند. دی ماتریزو مدعی شد مبلغ انتقال لوکاکو به اینتر 65 میلیون یورو به علاوه 13 میلیون پاداش بوده و یونایتد صاحب درصدی از فروش لوکاکو در آینده هم خواهد بود.

 

این در حالیست که یوونتوس نیز علاقه زیادی به خرید روملو لوکاکو داشت و قرار بود این بازیکن به ازای انتقال پائولو دیبالا به یونایتد، راهی تورین شود اما هافبک آرژانتینی یوونتوس این پیشنهاد را نپذیرفت و در ادامه انتقال روملو لوکاکو نیز به یوونتوس منتفی شد.

دیدگاه‌ها