کد خبر : 1628731 | 16 مرداد 1398 ساعت 23:35 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

به بازیکنان فولاد ایمان دارم؛

نکونام: بدون ترس با قرعه سخت می‌جنگیم

سرمربی تیم فولاد خوزستان معتقد است قرعه سرخپوشان در لیگ دشوار است اما این تیم آمادگی کسب نتایج خوب را دارد.

نکونام: بدون ترس با قرعه سخت می‌جنگیم

به گزارش "ورزش سه" از سایت باشگاه فولاد خوزستان، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است در پنج هفته ابتدایی لیگ برتر قرعه سختی نصیب تیمش شده است. فولاد لیگ برتر را با دربی خوزستان مقابل صنعت نفت آغاز می‌کند. در هفته دوم در آزادی میهمان استقلال خواهد بود. در هفته سوم نیز در ورزشگاه فولادآره‌نا میزبان سپاهان است. در هفته چهارم نیز شاگردان نکونام به مصاف پدیده خواهند رفت. پیکان هم حریف فولاد در هفته پنجم است.

 

جواد نکونام بعد از مشخص شدن قرعه فولاد به سایت رسمی باشگاه گفت: «هر چند قرعه فولاد در شروع لیگ برتر سخت است ولی بارها گفته‌ام و حالا هم می‌گویم به بازیکنانم ایمان دارم. از سویی همراهی هواداران خوزستانی برای ما بسیار مهم است. مطمئن هستم با حمایت و همراهی آنها می‌توانیم با رقبا و قرعه سخت‌مان بجنگیم و نتایج خوبی به دست بیاوریم.»

سرمربی فولاد توضیح داد: «یک بار گفتم، بازهم می‌گویم امسال فولاد نیاز به از خودگذشتگی دارد. در مجموعه فولاد همه باید از خودگذشتگی کنیم تا بتوانیم نتایج خوبی به دست بیاوریم. خداراشکر بازیکنان هم کم کم این موضوع را متوجه شده‌اند و دیگر اجازه نخواهند داد حاشیه‌ای برای تیم به وجود بیاید.»

 

نکونام در ادامه اضافه کرد: «قرعه از نظر ما شانس است. سال گذشته هم در نساجی قرعه سختی به ما خورد ولی با سخت کوشی توانستیم نتایج خوبی به دست بیاوریم. امسال هم هراسی از نام تیم‌ها نخواهیم داشت. من در تیمم جنگجو می‌خواهم. بازیکنان این موضوع را متوجه شده‌اند. همه یک هدف مشترک داریم و آن موفقیت فولاد و خوشحالی هواداران است.»

 

سرمربی فولاد در پایان گفت: «از بازی هفته اول مقابل صنعت نفت هواداران را به ورزشگاه دعوت می کنیم. امیدوارم بتوانیم از همان هفته اول کارمان را با قدرت در لیگ برتر شروع کنیم.»

دیدگاه‌ها