کد خبر : 1628756 | 17 مرداد 1398 ساعت 11:00 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

فرشاد و تجربه پست جدید در پرسپولیس (عکس)

فرشاد احمدزاده در سیستم 433 گابریل کالدرون به عنوان وینگر راست به کار گرفته می شود.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد کمتر از یک ماه تا آغاز لیگ نوزدهم مانده و حتی احتمال دارد استارت فصل جدید در آخرین روزهای ماه جاری نیز زده شود. باتوجه به همین موضوع تیم های لیگ برتری تلاش می کنند تا آماده لیگ جدید شوند.

 

تیم پرسپولیس هم که پس از 4 سال یک سرمربی جدید را بر مسند هدایت خود می بیند، این روزها با انجام بازی های دوستانه خود را مهیای لیگ نوزدهم می کند. سرخ ها در شرایطی ششمین بازی دوستانه را پشت سر گذاشتند که به نظر می رسد گابریل کالدرون به ترکیب اصلی مدنظر خود رسیده و شاید با یکی دو تغییر وارد مسابقات شود.

 

نقطه ابهام اصلی قرمزها در خط میانی و خط حمله است. جایی که بازیکنان زیادی کاندیدای حضور در ترکیب 11 نفره هستند. در سمت راست خط هافبک احمد نوراللهی و در خط حمله فرشاد احمدزاده بازی می کنند. البته در صورتی که سیستم سرخ ها دچار تغییر شود، امکان دارد شماره 77 پرسپولیس به خط میانی نیز انتقال یابد.

 

به هر حال بعید است در صورت شروع لیگ تا هفته های آینده، پرسپولیس بازی های دوستانه بیشتری را انجام دهد و فرشاد نیز باید در تمرینات خود را به کالدرون اثبات و جایگاهش در ترکیب اصلی را حفظ کند. همچنین باید دید که آیا او در بازی های رسمی شماره 10 را بر تن می کند یا با پیراهن سابق محسن مسلمان به میدان می رود.

 

احمدزاده پیشتر عموما در پست هافبک راست بازی می کرد اما حالا بازی در پست وینگر را نیز تجربه کرده تا زیر نظر کالدرون پستی جدید را نیز تجربه کند.

 

1424819

دیدگاه‌ها