کد خبر : 1628776 | 17 مرداد 1398 ساعت 12:15 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

سرانجام دوستان صمیمی هم تیمی شدند

سروش و رحمتی؛ پیش بینی به حقیقت پیوست

هواداران پرسپولیس بعد از جدایی هافبک محبوب این تیم نگران تیم آینده او بودند اما رفیعی با انتخاب پدیده علاوه براینکه به تیمی رفت که هواداران سرخ با آن رابطه بدی ندارند، به دوست صمیمی اش پیوست.

سروش و رحمتی؛ پیش بینی به حقیقت پیوست

به گزارش" ورزش سه" جدایی سروش رفیعی از پرسپولیس با نظر گابریل کالدرون باعث شد که نوعی نگرانی درباره آینده این هافبک محبوب هواداران پرسپولیسی به وجود بیاید. اینکه تیم آینده سروش کدام است؟ مهمترین سوالی بود که اینروزها وجود داشت. در این مدت زمان که رفیعی از پرسپولیس جدا شد اخبار زیادی پیرامون حضور این بازیکن در تیم های مختلف به گوش می رسید، از پدیده، استقلال، تراکتور و سپاهان تا تیم هایی از دیگر کشورها که گفته می شد او به یکی از این تیم ها می پیوندد.


اما در نهایت شماره 7 پرسپولیس در دو نیم فصل، عاقبت با یحیی گل محمدی و تیم پدیده به توافق رسید تا به تیمی برود که کمترین حساسیت نسبت به آن از سوی هواداران پرسپولیس وجود دارد. درواقع حضور سروش در پدیده راه های بازگشت او به پرسپولیس را باز می گذارد ضمن اینکه اگر به تیم هایی مثل استقلال، تراکتور و یا سپاهان می پیوست عملا به رقیبان مستقیم پرسپولیس در کورس قهرمانی رفته بود ضمن اینکه جدایی از این تیم های پرطرفدار و بازگشت به پرسپولیس برای او دشوار می شد. اما علاوه بر کیفیت تیم پدیده، حضور مربی مثل یحیی گل محمدی و رویای بازگشت به پرسپولیس چه چیز دیگری در این انتقال نقش بازی کرده است؟ خیلی ها معتقدند یکی از اصلی ترین دلایل این اتفاق وجود و حضور مهدی رحمتی دوست صمیمی اش در پدیده است.

 

1424865


اگر رحمتی استقلال بود...


سروش رفیعی یک بار دیگر تا آستانه همبازی شدن با مهدی رحمتی پیش رفته بود اما او عاقبت به تیمی پیوست که از کودکی به آن علاقمند بود. در نیم فصل لیگ شانزدهم که خدمت سربازی رفیعی در تراکتور به پایان رسید استقلال یکی از مشتری های پرو پاقرصش بود و با وجود آنکه گفته می شد پرسپولیسی ها در مذاکرات موفق تر عمل کرده و حتی این بازیکن به برانکو و مدیرباشگاه قول داده که به این تیم بیاید اما نشانه هایی وجود داشت که سروش را به استقلال نزدیک می کرد.


در بازی استقلال و تراکتورسازی در هفته بیست و نهم لیگ پانزدهم، سروش رفیعی گل دوم تراکتورسازی را با حرکات تکنیکی به ثمر رساند اما بعد از گل خوشحالی نکرد تا این شبهه به وجود بیاید که او به استقلال علاقمند است و می خواهد به این تیم بپیوندد. این اتفاق در حالی افتاد که برخی فکر می کردند سربازی سروش در پایان فصل تمام می شود با این حال البته رفیعی بعدا گفت که به خاطر هواداران استقلال و ناراحتی آن ها در ورزشگاه آزادی خوشحالی نکرده است اما برخی رسانه ها این موضوع را به علاقه و رفاقت صمیمی او با مهدی رحمتی ربط دادند.

 

1424864


با این وصف و در حالی که در هفته سیزدهم دور رفت لیگ شانزدهم بازهم سروش و مهدی رحمتی مقابل هم قرار گرفتند این بار رفیعی که کفش های آبی به پا داشت یک پاس گل داد تا فرزاد حاتمی دروازه رحمتی را باز کند. رفیعی اما در نیم فصل به پرسپولیس پیوست و بعد از آن عکسهای دوران کودکی اش با لباس قرمز را منتشر کرد تا شبهات از بین برود. اما در روزهایی که گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس نسبت به سروش اعلام بی نیازی کرد اگر مهدی رحمتی کماکان کاپیتان استقلال بود آیا شماره هفت پرسپولیس الان آبی پوش نبود؟


هرچه هست سرنوشت این دو بازیکن محبوب قرمز و آبی طوری رقم خورده است که بتوانند بالاخره باهم همبازی شوند و شاید این اتفاق در پدیده ای که با یحیی گل محمدی یکی از بهترین نمایش های فوتبالی را در لیگ برتر دارد و امسال باید در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود، تبدیل به اتفاقات بزرگتر برای تیم و آن ها شود. 


رابطه سروش رفیعی و مهدی رحمتی آنقدر خوب است که برخی رسانه ها سروش را پسرفوتبالی کاپیتان سابق استقلال می دانستند و حتی اخبار لایک کردن پست های این دو از جمله خبرهای پربیننده بوده است. این دو که برخلاف میل باطنی شان در ابتدای فصل از تیم های محبوبشان جدا شده اند و هرکدام مطمئنا در آرزوی بازگشت به استقلال و پرسپولیس هستند و برای همین تیمی را انتخاب کرده اند که کماکان درهای بازگشتشان را نمی بندد.

 

1424863

دیدگاه‌ها