کد خبر : 1628794 | 17 مرداد 1398 ساعت 13:17 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

توصیه مطهری به سرخابی های حاضر در مشهد

اینجا شهرخودرو است نه استقلال و پرسپولیس

شهرخوردو با جذب سروش رفیعی حالا می تواند با یکی دو بازیکن دیگر تیمش را تکمیل کرده و برای فصل سخت و پرفشاری که پیش رو دارد آماده شود.

اینجا شهرخودرو است نه استقلال و پرسپولیس

به گزارش" ورزش سه" پدیده شهرخودرو فصل گذشته یکی از جذاب ترین نمایش های فوتبالی لیگ برتر را ارائه داد و در نهایت هم توانست سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد. تیم یکدست و تاکتیکی گل محمدی اما در لیگ هجدهم فوتبالی تماشاگرپسند ارائه داد و باعث شد با وجود قهرمانی پرسپولیس و رقابت تیم های سپاهان و استقلال برای جام، بسیاری از کارشناسان بیشترین نمره را از نظر کیفیت بازی به این تیم بدهد. پدیده امسال اما کار سختی دارد چرا که همزمان باید در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی بازی کند و در هر سه جام هم مدعی باشد. حمید مطهری مربی این فصل تیم شهرخودرو و دستیار اول یحیی گل محمدی در ارتباط با جذب سروش رفیعی گفت:« بله ما سروش را جذب کردیم و فکر می کنم با یکی دو بازیکن دیگر تیممان تکمیل شود.»


او در ادامه با اشاره به قرعه کشی رقابت ها هم گفت:« به نظر من تیمی که می خواهد فصل خوبی داشته باشد باید در تمام مسابقات خوب نتیجه بگیرد و برای هر شرایطی آماده باشد. درست است که قرعه خوب و بد می تواند تاثیرگذار باشد اما ما از قرعه تیممان راضی هستیم. ما چند روز قبل یک بازی دوستانه با پیکان برگزار کردیم و شناخت خوبی از این تیم داریم.»


مربی تیم فوتبال شهرخودرو درباره نتایجی که در رقابت های تدارکاتی به دست می آید هم گفت:« درست است که مربیان در بازی های تدارکاتی دنبال اهداف دیگری هستند اما هرچه به زمان آغاز بازی ها نزدیکتر می شویم نتیجه هم اهمیت پیدا می کند. اینکه بگوییم کلا نتیجه در بازی های تدارکاتی اهمیت ندارد چیز غلطی است چرا که می تواند از نظر ذهنی روی تیم تاثیر بگذارد. اما می توان گفت نتیجه در اولویت نیست. ما خودمان در بازی های تدارکاتی بیشتر دنبال این بودیم که نفراتی را که در این فصل اضافه شده اند آمادگی شان بیشتر شود و قصد داشتیم به برخی از اهداف تاکتیکی مان برسیم.»


مطهری در بخش دیگری از صحبت هایش حضور بازیکنان باتجربه ای مثل مهدی رحمتی و سروش رفیعی در این تیم را مثبت ارزیابی کرده و گفت:« تجربه بازیکنانی از این دست خیلی می تواند به تیم کمک کند اما من به عنوان مربی و بزرگتر این بچه ها و با توجه به اینکه این تجربه را دارم از آن ها می خواهم که از حال و هوای پرسپولیس و استقلال خارج شوند و رو به جلو فکر کرده و پیشرفت کنند. آن ها باید در حال حاضر خودشان را با تیم شهرخودرو آدابته کنند و گذشته را دور بریزند. من این را کلی می گویم؛ کسانی از این باشگاه جدا می شوند و می توانند موفق شوند که گذشته را کاملا کنار بگذارند و در حال زندگی کنند تا دوباره در مسیر پیشرفت قرار بگیرند اما اگر بخواهند کماکان در حال و هوای این تیم ها زندگی کنند ضربه می خورند.»


او در ادامه با اشاره به استراتژی بازی تیم پدیده در این فصل گفت:« ما یک استراتژی کلی داریم که آقای گل محمدی به آن علاقه دارد و من هم بسیار دوستش دارم که فوتبال مالکانه بازی کنیم. این استراتژی کلی ما است اما زمانی است که در یک بازی خاص نمی توان این استراتژی را به کار گرفت و ما دنبال سبک های مختلف بازی خواهیم رفت. درکل استراتژی ما این است که فوتبال زیبا و قابل احترامی بازی کنیم.»


حمید مطهری در پایان تاکید کرد که پدیده برای کامل کردن تیمش برای لیگ نوزدهم نیاز به جذب یکی دو بازیکن دیگر دارد.

دیدگاه‌ها