کد خبر : 1628837 | 17 مرداد 1398 ساعت 19:27 | 42.9K بازدید | 0 دیدگاه

با قراردادی 5 ساله

رسمی؛ روملو لوکاکو به اینترمیلان پیوست

سرانجام پس از هفته ها کشمکش، روملو لوکاکو از منچستریونایتد به اینترمیلان پیوست و از این پس او را با پیراهن نراتزوری مشاهده خواهیم کرد.

رسمی؛ روملو لوکاکو به اینترمیلان پیوست

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته بود که اعلام شد دو باشگاه اینترمیلان و منچستریونایتد بر سر انتقال روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی یونایتد به اینتر به توافق رسیدند و  لوکاکو امروز رسماً به اینتر خواهد پیوست.

این انتقال امروز با امضای قراردادی به ارزش 65 میلیون یورو بعلاوه 10 میلیون یورو بندهای متغیر نهایی شد و ستاره بلژیکی با قراردادی 5 ساله به عضویت اینتر در آمد تا دغدغه های آنتونیو کونته برای جذب یک مهاجم بزرگ تمام شود. اینتر در حالی موفق به جذب لوکاکو شد که یوونتوس نیز خواهان این بازیکن بود.

 

 

1424970

 

 

لوکاکو از چند روز پیش شهر منچستر را ترک کرده و به وطنش بلژیک بازگشته بود و در مجموعه تمرینی باشگاه سابقش اندرلخت مشغول تمرین بود. او تلاش داشت به این طریق سران یونایتد را برای صدور مجوز جدایی اش تحت فشار بگذارد. در نهایت لوکاکو دیروز به همراه مدیر برنامه‌هایش با هواپیمایی اختصاصی راهی شهر میلان شد و امروز صبح در تست های پزشکی اینتر شرکت کرد.

 

یونایتد در ماه جولای پیشنهاد 54 میلیون پوندی اینتر برای لوکاکو را رد کرده بود و در نهایت با افزایش رقم پیشنهادی اینتر انتقال نهایی شد.

مشکل یونایتد و اینتر بر سر انتقال لوکاکو در تابستان جاری اختلاف دو باشگاه در ارزیابی‌شان از قیمت لوکاکو بود. یونایتد در این مدت در تلاش بوده در ازای واگذاری لوکاکو دست‌کم مبلغی که دو سال پیش برای خرید او از اورتون پرداخت کرده بود، یعنی 75 میلیون یورو را از اینتر دریافت کند.

 

دیدگاه‌ها