کد خبر : 1628849 | 17 مرداد 1398 ساعت 18:51 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

شروع مقتدرانه مس در لیگ قهرمانان آسیا

شاگردان اسماعیل تقی‌پور نخستین بازی آسیایی خود را با برتری پُر گل پشت سر گذاشتند.

شروع مقتدرانه مس در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش "ورزش سه"، مس سونگون که سال گذشته به قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا رسید، از ساعت ۱۷ امروز در نخستین بازی خود در فصل جدید این رقابت‌ها که به میزبانی بانکوک تایلند برگزار می‌شود، به مصاف تیم کاظمه کویت رفت.

 

قهرمان دو فصل اخیر لیگ برتر فوتسال ایران در نیمه اول نمایش مقتدرانه‌ای داشت و به برتری ۴ بر صفر رسید و در شروع نیمه دوم نیز یک بار دیگر دروازه کاظمه کویت را باز کرد تا برتری‌اش در این مسابقه قطعی شده باشد.

 

نمایش هجومی مس سونگون بعد از زدن ۵ گل ادامه داشت و در دقیقه ۲۶ روی حرکت فرهاد فخیم و دریبل زدن دروازه‌بان کاظمه توسط این بازیکن، گل ششم را به ثمر رساند.

 

دو دقیقه بعد از آن یوسف الخلیفه یکی از گل‌های خورده را جبران کرد، اما در دقیقه ۳۳ روی پاس محمد شجری، سعید تقی‌زاده موفق به زدن دومین گل خود در این مسابقه شد.

 

هشتمین گل مس سونگون در دقیقه ۳۸ با پاس زیبای مهدی جاوید و ضربه تمام کننده شجری به ثمر رسید، اما در فاصله کمتر از ۱۰ ثانیه تا پایان مسابقه، کاظمه کویت دومین گل را توسط صالح حیدر زد تا در نهایت مس سونگون ایران نخستین بازی فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا را با برتری ۸ بر ۲ پشت سر بگذارد.

 

شاگردان تقی‌زاده با هشت گلی که توسط سعید تقی‌زاده(۲بار)، علیرضا عسگری‌کهن(۲ بار)، مهدی جاوید، بوکائو، فرهاد فخیم و محمد شجری مقابل کاظمه کویت به ثمر رساندند، ۳ امتیازی شدند تا با تفاضل گل بهتر نسبت به ناگویا ژاپن در صدر جدول گروه D لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرند.

 

الظفره امارات که امروز با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل ناگویا ژاپن شکست خورد، حریف بعدی مس سونگون ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است که این مسابقه از ساعت ۱۷ روز شنبه، نوزدهم مردادماه برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها