کد خبر : 1628852 | 17 مرداد 1398 ساعت 19:23 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: منتظر خرید جدید از لیورپول نباشید

یورگن کلوپ در نشست خبری بازی با نوریچ تاکید کرد که لیورپول خرید جدیدی نخواهد داشت.

کلوپ: منتظر خرید جدید از لیورپول نباشید

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از دو ساعت تا پایان مهلت خرید بازیکن در لیگ برتر باقیمانده و لیورپول تاکنون فقط دو بازیکن جوان به نام های سپ فان دی برگ و هاروی الیوت را به خدمت گرفته است. قهرمان اروپا تابستانی بسیار آرام را پشت سر می گذارد و با وجود شایعات مربوط به بازگشت کوتینیو، به نظر نمی رسد این تیم خرید جدیدی داشته باشد.

 

 

1424969

 

 

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در این رابطه گفت:« سابقه نشان داده است که ما واکنشی به این شایعات نشان نمی دهیم. ما بازیکنی جدید جذب نخواهیم کرد و اگر شما سوالاتی در مورد نقل و انتقالات دارید، بهتر است به باشگاه همسایه یعنی اورتون بروید؛ چون آنها تابستانی شلوغ داشته اند. ما البته مثل همیشه بازار نقل و انتقالات را به دقت زیر نظر داریم و اگر گزینه مناسبی باشد، اقدام خواهیم کرد و اگر می بینید که خریدی نداشته ایم، یعنی چنین گزینه ای در دسترس نبوده است. ما باری به هر جهت بازیکن نمی گیریم.»

 

کلوپ در مورد وضعیت سادیو مانه گفت:« او خیلی دیر راهی تعطیلات شد و فقط دو هفته استراحت کرده است. به همین دلیل اضافه وزن ندارد و شرایطش کاملا مطلوب به نظر می رسد. مانه حتی ممکن است در فهرست بازی فردا قرار بگیرد.»

 

 

دیدگاه‌ها