کد خبر : 1628911 | 18 مرداد 1398 ساعت 12:42 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

درمان پاشنه آسیب دیده امیر غفور

خبر خوب از روسیه؛ ‌تیم ملی مصدوم ندارد

با اعلام پزشک تیم ملی، والیبالیست‌های ایرانی بدون مصدوم به مصاف کوبا می‌روند.

خبر خوب از روسیه؛ ‌تیم ملی مصدوم ندارد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران امروز در اولین بازی خود از مرحله اول انتخابی المپیک از ساعت 17:30 به مصاف کوبا می‌رود. شاگردان کولاکوویچ فردا و یکشنبه هم به ترتیب با مکزیک و روسیه دیدار می کنند تا در صورت کسب 3 پیروزی بتوانند مجوز حضور در المپیک 2020 را به دست آورند.


سیامک افروزی پزشک تیم ملی والیبال ایران در آستانه آغاز رقابت های انتخابی المپیک درباره آخرین وضعیت تیم ملی گفت: بعد از مسابقات خیلی سنگین لیگ ملت‌ها که هم از نظر سطح بازی‌ها در سطح بالایی بود و همچنین سفرهای زیادی داشت، طبیعتا بازیکنان به ریکاوری خوب نیاز داشتند.


وی افزود: در جریان این مسابقات مصدومیت های جدید به وجود می آید و مصدومیت های کهنه دوباره تکرار می شود. بازیکنان با وجود ریکاوری همچنان خسته بودند و به سطح آمادگی لیگ ملت ها نرسیدند اما روز به روز شرایط بهتر شد. مصدومیت هایی که به وجود آمد و یا مصدومیت های قدیمی، رفع شده است و مصدومیت خاصی نداریم.


با اینکه کولاکوویچ در روزهای اخیر در مصاحبه های خود از مصدومیت برخی از بازیکنان و آماده نبودن آن ها خبر داده بود، پزشک تیم ملی از سلامت کامل بازیکنان خبر می دهد. افروزی در پایان گفت: اکثریت مصدومیت‌ها درمان شده و تنها پاشنه آقای غفور مشکل داشت که اوروند درمانی را طی کرده و تا حد زیادی مشکلش برطرف شده است. امیدوارم که مسابقات انتخابی المپیک را به سلامت شروع کنیم و به سلامت به پایان برسانیم و مصدومیت خاصی ایجاد نشود تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

دیدگاه‌ها