کد خبر : 1628915 | 18 مرداد 1398 ساعت 13:15 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین محک شاگردان بنا و محمدی در تفلیس

ناصرپور، کاویانی‌نژاد و امامی؛ 3 طلایی در گرجستان

کشتی گیران ایرانی به 3 مدال طلا، یک مدال نقره و 3 مدال برنز رقابت‌های جایزه بزرگ گرجستان دست یافتند.

ناصرپور، کاویانی‌نژاد و امامی؛ 3 طلایی در گرجستان

به گزارش "ورزش سه"، تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی با منتخبی از نفرات اصلی خود که با نظر غلامرضا محمدی و محمد بنا انتخاب شدند، در آخرین تورنمنت بین المللی قبل از حضور در مسابقات جهانی 2019 شرکت کردند.


رقابت های اوزان 61، 70، 79 و 92 کیلوگرم کشتی آزاد و 55، 63 و 72 کیلوگرم کشتی فرنگی جایزه بزرگ گرجستان جام بالاوادزه و کارتوزیا روزهای 16 و 17 مردادماه در شهر تفلیس برگزار و در پایان پویا ناصرپور، امین کاویانی نژاد در وزن 55 و 72 کیلوگرم کشتی فرنگی و یونس امامی در وزن 70 کیلوگرم کشتی آزاد به مدال طلا دست یافتند. بهمن تیموری در وزن 79 کیلوگرم کشتی آزاد صاحب مدال نقره شد و سامان عبدولی و میثم دلخانی در وزن 63 کیلوگرم کشتی فرنگی و محمدباقر یخکشی در وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد نیز به مدال برنز رسیدند.


این مسابقات امروز هم ادامه خواهد داشت و نمایندگانی از ایران در بخش آزاد و فرنگی روی تشک می روند.


در وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد که 11 نفر حضور دارند، کامران قاسم پور در دور نخست به مصاف حریفی از کشور آذربایجان می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم با کشتی گیری از گرجستان دیدار می کند.


در وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی که 12 نفر حضور دارند، محمدهادی ساروی در دور نخست با نماینده کشور میزبان مسابقه می دهد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم به مصاف برنده کشتی گیران آمریکا و قرقیزستان می رود. علی اکبر حیدری دیگر نماینده ایران در این وزن در دور نخست با کشتی گیر آذربایجانی مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور دوم با نماینده کشور گرجستان سرشاخ می شود.


در وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی که 11 نفر حضور دارند، شهاب قوره جیلی و پارسا نظری در دور نخست با یکدیگر کشتی می گیرند و برنده این رقابت در دور بعد به مصاف حریفی از کشور آذربایجان می رود.

 

دیدگاه‌ها