کد خبر : 1628935 | 18 مرداد 1398 ساعت 14:35 | 34.7K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: چرا به جای لوکاکو مهاجمی نگرفتیم؟

روز گذشته در آخرین ساعات مهلت خرید بازیکن در لیگ برتر انگلیس روملو لوکاکو از منچستریونایتد به اینتر پیوست و جالب اینکه یونایتد بازیکنی جایگزین او نکرد.

سولسشر: چرا به جای لوکاکو مهاجمی نگرفتیم؟

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام پس از هفته ها اخبار ضد و نقیض روملو لوکاکو با قراردادی 5 ساله به ارزش 73 میلیون پوند به اینتر پیوست. منچستریونایتد در میان تعجب، مهاجمی به جای او جذب نکرد و این باعث انتقاد هواداران شده است ولی اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد از فعالایت تیمش در نقل و انتقالات راضی است.

لوکاکو در 66 بازی توانست 28 گل برای یونایتد به ثمر برساند اما در بازی های بزرگ عملکرد درخشانی نداشت و فصل گذشته در بازی های مهم، سولسشر به مارکوس راشفورد بیشتر میدان می داد.

 

 

1423769

 

 

سرمربی نروژی منچستر در نشست خبری بازی با چلسی و مورد دلیل عدم جذب مهاجم به جای لوکاکو گفت:« البته که لوکاکو مهاجم خوبی است و رکورد خوبی هم در یونایتد داشت. او از بهترین شماره 9 های دنیاست و مهاجمی خطرناک اما من نگران این نیستم که به جای او مهاجمی جذب نکردیم. من اطمینان دارم که با مارسیال، راشفورد، لینگارد و دنیل جیمز مشکل گلزنی در فصل جدید نخواهیم داشت. ما راه های مختلفی برای گلزنی در نظر داریم.»

 

 

1422780

 

 

سولسشر ادامه داد:« معتقدم زمان مناسبی برای جدایی لوکاکو بود و هم ما و هم اینتر یک معامله خوب انجام دادیم و دو طرف راضی هستند. خود لوکاکو هم از این انتقال خوشحال بود. من به شخصه مشکلی با او نداشتم و همه چیز بین ما صادقانه بود. حالا هم از بازیکنانی که در اختیار دارم، خوشحال و راضی هستم.»

 

سولسشر در مورد میسون گرین وود مهاجم جوان یونایتد نیز گفت:« در انتهای فصل گذشته مشکلات گلزنی داشتیم اینطور نبود؟ ما بازیکنانی در تیم داریم که تاثیرگذار خواهند بود از جمله میسون گرینوود. اگر مهاجم جدیدی می گرفتیم، سد راه پیشرفت او می شد و ما این را نمی خواستیم. معتقدم میسون یکی از ستاره های فصل ما خواهد شد و اگر خود واقعی اش باشد، گل های زیادی خواهد زد.»

 

سولسشر در مورد الکسیس سانچس نیز گفت:« او درگیر کوپا آمه ریکا بود و 4 یا 5 هفته از دیگران عقب تر است. از او انتظار دارم در تیم بماند و توانایی هایش را نشان دهد. معتقدم او می تواند فصل جدید برای ما بازیکن موثری باشد.»

 

 

دیدگاه‌ها