کد خبر : 1628956 | 18 مرداد 1398 ساعت 16:19 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

بالاخره نکونام میزبان قرمزها می‌شود(عکس)

سرمربی جوان فولاد خوزستان در دو تقابل اخیر با قرمزهای پایتخت میزبان بوده است.

به گزارش "ورزش سه"،  جواد نکونام در حالی دور رفت لیگ هجدهم را با نساجی به پایان رساند که تقابل او با تیم های بزرگ خبرساز بود که مهم ترین آن به بازی هفته ششم در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس برمی گردد؛ مسابقه ای که درگیری بازیکنان و مسائل داوری زیادی به همراه داشت و درنهایت با اعتراض سرمربی نساجی همراه بود.

 

نکونام بعد از دوران بازی که با پاس، استقلال و سایپا با پرسپولیس مواجه شده بود، در دوران مربیگری نخستین بار در ششمین بازی فصل قبل مقابل سرخ ها قرار گرفت و دو روز قبل هم در دیداری دوستانه در استادیوم شهید کاظمی به مصاف این تیم رفت.

 

کاپیتان سابق تیم ملی ایران، در دو تقابل اخیر با پرسپولیس که در تهران مواجه شده، یک باخت و یک برد داشته ولی در هفته دهم فصل ۹۹-۹۸ لیگ برتر این فرصت را دارد تا درصورت ادامه همکاری با فولاد خوزستان، در ورزشگاه غدیر اهواز نخستین میزبانی را از پرسپولیس داشته باشد و امیدوار به تلافی باخت سال گذشته در نساجی شود.

 

نکونام در بازی دو روز قبل برابر پرسپولیس، برخورد گرمی با بازیکنان پرسپولیس به ویژه نفرات ملی پوش این تیم داشت و با تعدادی از آنها عکس یادگاری گرفت؛ صحنه ای که در دهمین بازی فصل دوباره تکرار خواهد شد.

 

1425115

 

1425116

 

1425117

دیدگاه‌ها