کد خبر : 1628957 | 18 مرداد 1398 ساعت 16:23 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه تمرینات السد پس از دو روز ریکاوری

ژاوی با ستارگانش قصد سقوط ندارد

تیم فوتبال السد پس از یک تساوی خانگی در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تمریناتش را زیر نظر ژاوی پی گرفت.

 به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال السد بعد از یک روز استراحت تمرینات خودش را جهت حضور در دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امروز در ورزشگاه جاسم بن حمد دنبال می‌کند.


 ژاوی سرمربی سرشناس تیم فوتبال السد سعی دارد در این چند روز با تمرکز روی بازیکنان سرشناسش که تفاوت‌ها را رقم می‌زنند آمادگی تیمش را در این دیدار که محکوم به پیروزی است بالاتر ببرد.


این در حالی است که آن‌ها بعد از دیدار با تیم الدحیل اولین تمرین تاکتیکی خودشان را دنبال می‌کنند و بعدازاین دیدار بیشتر به ریکاوری پرداختند.


بغداد بونجاح مهاجم خطرناک تیم فوتبال السد با توجه به اینکه همراه با تیم فوتبال الجزایر قهرمان جام ملت‌های آفریقا شده بود تنها یک هفته فرصت استراحت داشت و به نظر می‌رسد که هنوز خستگی ناشی از حضور در آن تورنمنت در میزان آمادگی او تأثیرگذار بوده است و به همین جهت در بازی رفت نتوانست کار خاصی را صورت دهد.

 

 

1425119


 علاوه بر او السد روی نام تائه هی بازیکن کره‌ای این تیم هم حساب ویژه‌ای بازکرده است چراکه او علی‌رغم اینکه به خاطر مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مدت‌ها از میادین دور بود، یکی از آماده‌ترین بازیکنان این تیم در اردوی پیش فصل السد بود. او در بازی رفت ‌بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و به همین خاطر انتظارات از او بسیار بالا است.


در خصوص گابی کاپیتان اسبق تیم فوتبال اتلتیکو مادرید بعدازاینکه از اعتماد ژاوی نسبت به خودش اطمینان پیداکرده است در این مدت توانسته خلأ نبود ژاوی در میانه میدان را به‌خوبی پر کند. ژاوی در تمرینات سعی دارد با شعار "اشتباه ممنوع" در خط دفاعی میزان خطای بازیکنانش در این منطقه را به حداقل برساند تا این تیم برای بازی برگشت هر چه آماده‌تر در برابر الدحیل قرار بگیرد. همواره در تقابل‌های این دو تیم همین جزئیات کوچک تفاوت‌ها رقم می زند و ژاوی سعی دارد با تلاش هر چه بیشتر مقدار اشتباهات تیمش را در خط دفاع به پایین‌ترین حد خود برساند.


گفتنی است دیدار دو تیم الدحیل و السد از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی آسیا  روز سه شنبه در ورزشگاه خانگی  الدحیل برگزار خواهد شد.

 

1425120

 

دیدگاه‌ها