کد خبر : 1628978 | 18 مرداد 1398 ساعت 17:54 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

فدراسیون و سازمان برای کسب حداقل‌ها کوتاه نمی آیند

تاریخ برگزاری لیگ نوزدهم همچنان مبهم است

با توجه به شرایطی که مسئولان فدراسیون فوتبال برای آغاز لیگ برتر در نظر گرفتند هنوز تاریخی برای آغاز بازی ها لیگ نوزدهم قطعی نشده است.

تاریخ برگزاری لیگ نوزدهم همچنان مبهم است

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به آنچه در برنامه بازی های لیگ برتر اعلام شده رقابت های لیگ نوزدهم باید از 29 مردادماه آغاز شود اما اتفاقات به گونه ای دیگر در این رابطه پیش می رود و آغاز بازی های لیگ کاملا به ساخت و ساز و روند استانداردسازی ورزشگاه ها بستگی دارد. فدراسیون و سازمان لیگ آنقدری برای این موضوع اهمیت قائل هستند که در ادامه پروتکل خود به هیچ وجه تاریخی را برای اغاز لیگ در نظر نگرفتند تا درباره هدف مورد نظر سهل انگاری صورت نگیرد.

 

آن چیزی که در این رابطه مشخص است مسئولان با اهرم تاخیر در بازی در لیگ نوزدهم به دنبال این هستند تا تیم ها را در منگنه قرار بدهند تا آنها نیز با فشار به مسئولان استان ها، بازسازی در ورزشگاه ها را آغاز کنند و در صورت حضور ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا، ورزشگاه های ایرانی با کمترین اخطار روبرو شوند.

 

هر چند مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، تاریخ 29 مردادماه را برای آغاز لیگ نوزدهم، در صدر برنامه های خود قراردادند فعلا تمایلی ندارند تا به خاطر تاخیر در آغاز لیگ، ادامه استاندارد سازی را متوقف کنند و یا آن را سهل بگیرند. البته ذکر این نکته نیز ضروری به نظر می رسد که طبق آن چیزی که در این باره به گوش می رسند در صورتی که شش ورزشگاه بتوانند خود را آماده برگزاری بازی ها کنند و البته نمره قبولی بگیرند، دیدارهای لیگ نوزدهم استارت خواهد خورد و بازی های تیم های حاضر در همان ورزشگاه های آماده استارت خواهد خورد.

دیدگاه‌ها