کد خبر : 1628995 | 18 مرداد 1398 ساعت 19:06 | 49.7K بازدید | 0 دیدگاه

سیاست استراماچونی در خرید؛ شناخت بالا، غیر سفارشی

سرمربی استقلال در فصل نقل و انتقالات روند متفاوتی از گذشته را پیش گرفته است.

سیاست استراماچونی در خرید؛ شناخت بالا، غیر سفارشی

به گزارش "ورزش سه"، استقلالی ها در فصل نقل و انتقالات تقریبا به پایان کار خود رسیدند و به زودی با معرفی یک هافبک میانی، پرونده خود را خواهند بست. هر چند نقل و انتقالات استقلال با نظر استراماچونی آغاز نشد و تعدادی از خریدهای استقلال با نظر معاون ورزشی وقت باشگاه به این تیم پیوستند اما سرمربی ایتالیایی بعد از حضور در تهران استراتژی باشگاه را تغییر داد.


این تغییر باعث شد تا روند خریدهای استقلال برای مدتی متوقف شود و سرمربی استقلال در بازگشت از ترکیه به تهران، برنامه های جدید نقل و انتقالاتی را اجرا کرد.


آرش رضاوند در این برنامه نفر اولی بود که جذب شد و در ادامه آبی ها با غلامی نیز به توافق رسیدند و سرمربی استقلال از میان اسدی و کریمی نیز ترجیح داد کریمی را حفظ کند تا به این ترتیب در پرونده جذب بازیکنان ایرانی، بی توجه به مهره های سفارشی، به دنبال بازیکنانی رفت که خود او به آنها علاقه داشت. دیاباته نیز با همین روند و با توجه به شناخت خود او خیلی سریع به استقلال پیوست.


در ادامه سرمربی استقلال هر چند با برخی مدیران میانی در روند جذب بازیکنان مورد نظر خود دچار اختلاف شد اما به هیچ وجه حاضر به پذیرش بازیکنان سفارشی مورد نظر آنها نشد و همین موضوع دلیل اصلی برخی اختلافات و در ادامه کند شدن خریدهای خارجی شد تا در نهایت امیرحسین فتحی با ورود به این موضوع و جذب فهرست مورد نظر استراماچونی، به روند نقل و انتقالاتی استقلال سرعت داد تا آبی ها بعد از جذب میلیچ، یک گام به کامل شدن نزدیک شوند.


سرمربی استقلال در نقل و انتقالات با نه گفتن به روند بازیکن سفارشی، به دنبال بازیکنانی رفت که از آنها شناخت داشت و به همین دلیل لیگ ایتالیا، مبدا بسیاری از گزینه های مورد نظر او بود.

 

دیدگاه‌ها