کد خبر : 1629002 | 18 مرداد 1398 ساعت 19:40 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی از تارتار و شاگردانش در خانه!

شاگردان تارتار فردا تمرینات خود در مسجدسلیمان را دنبال می کنند تا برای مسابقات لیگ آماده شوند.

رونمایی از تارتار و شاگردانش در خانه!

به گزارش"ورزش سه"، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان یک ماهی در تهران اردو زده بود و در این اردو با تیم های مختلفی دیدار تدارکاتی برگزار کرد. شاگردان تارتار در دیدار نهایی خود در تهران به مصاف خیبر خرم آباد رفتند و در نهایت دیدار با تساوی 1-1 رسیدند که شایان غلامی تک گل تیمش را به ثمر رساند.

البته نفتی ها در این دیدار با ترکیب نصفه و نیمه حاضر شدند چرا که روز قبل آن برابر ملوان حاضر شده بودند. تمرینات نفتی ها از فردا در زمین بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می شود تا بالاخره چهره تیم تارتار برای هواداران این تیم قابل رویت باشد.

 

البته هنوز مشکلات این ورزشگاه تمام نشده و هواداران مسجدسلیمانی از مسئولان انتظار دارند هرطور شده مشکلات را برطرف کنند تا از همان هفته اول و بازی با تراکتورسازی بتوانند در زمین خودی حضور داشته باشند و یار دوازدهم تیمشان باشند.

 

گفتنی است شاگردان مهدی تارتار طبق قرعه کشی انجام شده در هفته اول میزبان تراکتور هستند و در هفته دوم در آبادان به مصاف صنعت نفت خواهند رفت. آنها در هفته سوم میزبان استقلال تهران هستند و در هفته چهارم به میهمانی سپاهان می روند. در هفته پنجم نیز شهر خودروی مشهد میهمان نفتی ها خواهد بود تا قرعه سخت این تیم تکمیل شود.

دیدگاه‌ها