کد خبر : 1629004 | 18 مرداد 1398 ساعت 19:42 | 33.3K بازدید | 0 دیدگاه

لغو قانون جنجالی یوونتوس برای دیدار با ناپولی

باشگاه یوونتوس لایجه عدم فروش بلیت به هواداران متولد شده در کمپانیا را لغو کرد.

لغو قانون جنجالی یوونتوس برای دیدار با ناپولی


به گزارش "ورزش سه"، در سالهای اخیر جنجال های فراوانی بین هواداران دو تیم یوونتوس و ناپولی رخ می داد و به نظر می رسد با حضور مائوریتسیو ساری روی نیمکت بیانکونری، دیدار این فصل آنها جنجالی تر از همیشه باشد.

 

یوونتوس در ابتدا تصمیم گرفت اجازه خرید بلیت به هواداران ساکن یا متولد منطقه کمپانیا ندهد و ادعا کرد که این تصمیم در مسیر کاهش خشونت در ورزشگاه ضروری است. اما حالا یوونتوس از تصمیم خود برای جلوگیری از فروش بلیت برای هواداران متولد شده در کمپانیا برای بازی خود مقابل ناپولی در پایان ماه آگوست عقب نشینی کرده است.

 

1425180

 

اما این تصمیم باعث ایجاد موجی از واکنشهای منفی شد و حتی برخی هواداران مدعی شدند با این حساب مائوریتسیو ساری، سرمربی فعلی یوونتوس نیز که متولد آن منطقه است نمی تواند روی نیمکت تیمش برای بازی با ناپولی حضور یابد.

 

کلودیو پالومبا، بخشدار امنیتی در تورین مدعی شد که این تصمیم بدون توافق مقامات محلی گرفته شده و گفت: "من امیدوارم که این یک اشتباه ساده باشد و یوونتوس به سرعت آن را اصلاح کند." حالا به نظر می رسد بعد از افزایش انتقادها یوونتوس تصمیم خود را تغییر داده و این قانون از سوی این باشگاه لغو شده است.

دیدگاه‌ها