کد خبر : 1629012 | 18 مرداد 1398 ساعت 20:30 | 36K بازدید | 0 دیدگاه

مهندس فانتزی باز در مشهد

سروش مارکوپولوی اجباری لیگ!

سروش رفیعی هافبک جدید شهرخودرو از امروز در تمرینات این تیم مشهدی حضور یافت و نظر رسانه های حاضر در تمرین امروز را به خود جلب کرد.

سروش مارکوپولوی اجباری لیگ!

به گزارش"ورزش سه"، سروش رفیعی هافبک خوش اخلاق فوتبال ایران اما شاید دست سرنوشت بسیار او را بازی داده تا به نوعی در زندگی فوتبالی خود گاهی به اختیار و گاهی به اجبار مسافر شود تا مارکوپولوی جدید فوتبال ایران لقب بگیرد.

 

پسر محجوب اهل نورآبادممسنی را می توان مرد بازی های بزرگ دانست، وی که فوتبالش را در شیراز و با فجرسپاسی شروع کرد خیلی زود راهی اهواز شد تا در آکادمی مجهز فولادی ها پرورش یابد و این الماس نتراشیده برای حضور در بالاترین سطح فوتبال ایران آماده شود. ستاره مؤدب و خندان قرمزهای اهواز در زمان حضور فرکی و در بازی با ملوان با یک ضربه برگردان گل تساوی را زد و نامش را در بین فولادی ها بر سر زبان ها انداخت، او در فصل قهرمانی درخشید اما اوج درخشش وی در زمان حضور اسکوچیچ با فولاد خوزستان بود. اسکوچیچ وی را بهترین بازیکن ایران می دانست که در فوتبال ایران خواهد درخشید.

 

1425196

 

سروش اما نتوانست در فولاد و همراه با اسکوچیچ بماند اما در قصه عجیب کارت های پایان خدمت از حضور در فولاد منع شد و تنها در لیگ قهرمانان و با مجوز مسئولان نظام وظیفه دقایقی به میدان رفت و پس از آن علی رغم تلاش برای رفع مشکلش به تراکتورسازی رفت تا در آنجا خدمت سربازی خود را طی کند.

 

حضور در پرسپولیس و سپس الخور تجربه های گرانبهایی برای این بازیکن بود؛ سروش که می خواست به پرسپولیس بازگردد با سد محرومیت تیم تهرانی مواجه شد و ترجیح داد تا نیم فصل به فولاد بیاید و سپس به پرسپولیس برود که همین طور هم شد. اما در تمرینات ابتدایی این فصل سروش از سوی کالدرون در لیست خروج قرار گرفت تا بازهم بطور اجبار فوتبالش را در تیمی دیگر ادامه بدهد.

 

1425195

 

این پسر نورآبادی از امروز در تمرینات شهر خودرو حاضر شد و قطعا با حضور وی، یحیی می تواند حساب ویژه ای روی این بازیکن فانتزی باز، باز کند. یحیی پیش از شروع تمرین امروز در جمع بازیکنان به وی خوش آمد گفت و چند دقیقه نیز بطور جداگانه با وی صحبت کرد تا از نظر روانی وی را برای حضور در تیم شهرخودرو آماده کند.


سروش که نزدیک به 40 دقیقه همراه با تیم تمرین کرده بود، پس از آن همراه با 3-4 بازیکن دیگر بطور اختصاصی تمرین کرد تا در اولین تمرینش با شهرخودرو فشار زیادی نیاورد، البته امیدواریم که سروش بازهم به روزهای خوبش بازگردد، روزهایی که همه از دیدن نمایشش در زمین لذت می بردند!

 

1425194

دیدگاه‌ها