کد خبر : 1629060 | 19 مرداد 1398 ساعت 01:27 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول 4-1 نوریچ: طوفان یک نیمه ای قرمزها در دیدار افتتاحیه

لیورپول در اولین دیدار از فصل جدید لیگ برتر موفق شد با نتیجه 4-1 نوریچ را شکست بدهد.

لیورپول 4-1 نوریچ: طوفان یک نیمه ای قرمزها در دیدار افتتاحیه

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ که امشب میزبان نوریچ بودند، در این دیدار در همان نیمه اول چهار بار دروازه حریف را باز کردند و توانستند به اولین سه امتیاز این فصل دست پیدا کنند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و این بازیکنان نوریچ بودند که اولین موقعیت خطرناک بازی را روی دروازه حریف به وجود آوردند. روی حرکت خوب پوکی بود که اشتیپرمن صاحب موقعیت شد اما ضربه او، راهی به چهارچوب دروازه میزبان پیدا نکرد.

تنها دو دقیقه بعد، لیورپول روی یک موقعیت نه چندان جدی، به گل اول رسید. حرکت دیووک اوریگی از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه نوریچ، با اشتباه گرنت هنلی همراه شد و دفع اشتباه او، حساب کار را 1-0 به سود قرمزها کرد.

 

1425247

 

1425232

 

بازیکنان نوریچ خیلی زود می توانستند به گل تساوی برسند اما اشتیپرمن که بار دیگر روی پاس پوکی صاحب موقعیت شده بود، این بار هم نتوانست از این فرصت استفاده کند و توپ را به بیرون زد.

در ادامه بازیکنان لیورپول ابتکار عمل را در دست گرفتند و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، در دقیقه 19 به گل دوم رسیدند. روی همکاری با ترنت الکساندر آرنولد و پاس نهایی فیرمینو بود که صلاح صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه نوریچ فرستاد.

 

1425242

 

بعد از این گل بازیکنان نوریچ بار دیگر پیش کشیدند و یکی دو موقعیت خوب روی دروازه لیورپول ایجاد کردند اما واکنش های خوب آلیسون، مانع از باز شدن دروازه میزبان شد. در مقابل، این لیورپول بود که در دقیقه 28، روی یک ضربه کرنر، به گل سوم رسید. ارسال بلند صلاح از سمت راست دروازه نوریچ، پشت محوطه شش قدم به ویرژیل فن دایک رسید و او هم در حالی که توسط مدافع حریف تحت فشار بود، با یک ضربه سر محکم، کار را تمام کرد.

 

1425243

 

حملات لیورپول ادامه داشت و بازیکنان این تیم چند بار تا آستانه زدن گل چهارم پیش رفتند اما واکنش های کارول، دروازه بان حریف، مانع باز شدن دروازه نوریچ شد.

در حالی که به نظر می رسید همه چیز برای لیورپول خوب پیش می رود، در دقیقه 38، آلیسون بدون اینکه برخوردی با بازیکنی داشته باشد، دچار آسیب دیدگی شد و جای خود را به آدریان داد.

 

1425245

 

البته این اتفاق تغییری در روند بازی نداد و این لیورپولی ها بودند که در دقیقه 42 به گل چهارم رسیدند. این بار روی یک ارسال عالی از ترنت الکساندر آرنولد از سمت راست، اوریگی با ضربه سر، اختلاف را به چهار گل افزایش داد.

 

1425244

 

در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و نیمه اول با چهار گل به سود لیورپول به پایان رسید.

نیمه دوم را لیورپول هجومی آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در همان دقایق ابتدایی، به گل پنجم برسند اما تنها دو بار تیر دروازه حریف را به لرزه درآوردند. ابتدا روی پاس اوریگی بود که هندرسون صاحب موقعیت شد اما ضربه او را کرول دفع کرد و توپ بعد از برخورد به تیر، به الکساندر آرنولد رسید. پاس این بازیکن، فیرمینو را صاحب موقعیت کرد اما ستاره برزیلی نتوانست ضربه مناسبی به توپ بزند و توپ بعد از سایش به تیر عمودی دروازه به بیرون رفت.

در ادامه بازی متعادل تر شد؛ هرچند باز هم این لیورپولی ها بودند که موقعیت های بهتری داشتند ولی این نوریچ بود که در دقیقه 64، یکی از گل های خورده را جبران کرد.

روی پاس در عمق عالی از بوندیا بود که پوکی با آدریان تک به تک شد و با یک ضربه بی نقص، گل اول نوریچ را به ثمر رساند.

 

1425248

 

پس از این گل بار دیگر لیورپولی ها ابتکار عمل را دست گرفتند؛ هرچند موقعیت چندانی روی دروازه حریف ایجاد نکردند. در دقایق پایانی این بازیکنان نوریچ بودند که برای رسیدن به گل های بعدی، تلاش بیشتری داشتند ولی در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با نتیجه 4-1 به سود لیورپول به پایان رسید.

دیدگاه‌ها