کد خبر : 1629072 | 19 مرداد 1398 ساعت 09:41 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: عملکرد لیورپول نکته منفی نداشت

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول از عملکرد تیمش در جریان پیروزی 4-1 مقابل نوریچ در دیدار افتتاحیه فصل جدید لیگ برتر تقدیر کرد.

کلوپ: عملکرد لیورپول نکته منفی نداشت

به گزارش "ورزش سه"،  لیورپول دیشب در اولین دیدار فصل 2019-2020 لیگ برتر انگلیس به مصاف نوریچ رفت و با شروعی طوفانی در نیمه اول این مسابقه موفق شد در همین نیمه چهار بار دروازه حریف را باز کرده و در نهایت بازی را با نتیجه 4-1 به سود خود پایان ببرد. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در پایان بازی از عملکرد شاگردانش تقدیر کرد و گفت لیورپولی‌ها دیگر باید قهرمانی‌شان در لیگ قهرمانان فصل گذشته را فراموش کرده و با تمرکز کامل به فصل پیش رو چشم بدوزند.

 

1425256

 

کلوپ در ابتدای صحبت‌هایش درباره عملکرد قرمزها در این بازی گفت:" عملکرد ما خوب بود. در بخش اعظم مسابقه ما خیلی خوب بودیم. به نظر من شصت دقیقه اول عالی کار کردیم. اگر از اینکه نوریچ توانست در همین زمانها از برخی فرصت‌های کوچک استفاده کند و خطرساز شود تعجب کرده‌اید این برای من اصلا غافلگیرکننده نبود. این ویژگی آنها است. ما در شصت دقیقه اول دقیقا طوری بازی کردیم که باید می‌کردیم. ما می‌توانستیم گلهای بیشتری بزنیم، به خصوص در نیمه دوم. باید بگویم برای سرمربی نوریچ و کاری که با بازیکنان این تیم انجام داده احترام زیادی قائلم".

 

کلوپ در ادامه صحبت‌هایش گفت:" ما در این بازی خیلی تحت فشار قرار نگرفتیم ولی در بعضی دقایق انرژی‌مان مقداری کم شد و آنجا بود که به  مشکل برخوردیم و با برخی حرکات اشتباه توپهایی که نباید را از دست دادیم. نوریچ با آرایش خطرناکی که به خودش گرفته بود از این اشتباهات ما استفاده کرد ولی واقعیت این است که ما خیلی با خطر مواجه نبودیم. حریف ما در برخی دقایق واقعا خوب کار کرد و ما در اواخر بازی چند بار مجبور شدیم به سختی از دروازه‌مان دفاع کنیم. در این دقایق است که شور و شوق بازیکنان به کار تیم می‌آید و من از تلاش بچه‌ها و احترامی که به حریف نشان دادند راضی هستم. درباره این بازی هیچ نکته منفی‌ای وجود ندارد البته به  جز مصدومیت آلیسون".  

 

کلوپ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا لیورپول پیش از شروع بازی از به نمایش گذاشتن جام قهرمانی چمپیونزلیگ اجتناب کرده گفت:" کسی به من نگفت که باید این کار را بکنم. شما معمولاً این کار را می‌کنید؟ من جام  قهرمانی اروپا را یک بار روز فینال لمس کردم و یک بار هم روز بعدش. از آن به بعد دیگر به آن دست نزده‌ام. دلیلی وجود ندارد. من که می‌دانم چه حسی دارد و مردم هم می‌دانند جام قهرمانی چمپیونزلیگ چه شکلی است. اگر کسی انتظار دیدن جام را داشت یک نفر باید به من می‌گفت. البته مطمئنم که اگر هم می‌گفتند آن کار را نمی‌کردم چون فصل جدید شروع شده و جشن گرفتن به خاطر آن قهرمانی دیگر کافی است".

درحالیکه نگرانی لیورپولی‌ها از شرایط دروازه‌بان‌شان در اوج بود، کلوپ در پایان بازی گفت:" ماجرای آلیسون تنها نقطه تاریک این مسابقه بود. او فکر کرده چیزی به ساق پایش برخورد کرده. حسی که او داشته این بوده نه آنچه که واقعا اتفاق افتاده. این اصلا نشانه خوبی نیست. احتمالا ماجرا بیشتر از یک کشیدگی ساده است. اوضاع خیلی خوب به نظر نمی‌رسد".

 

دیدگاه‌ها