کد خبر : 1629112 | 19 مرداد 1398 ساعت 11:38 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

هدفمان بقا است اما می‌توانیم به رده های بالای جدول برسیم

نوری: برای دیدار با پرسپولیس هیجان‌زده نیستم

کاپیتان پارس جنوبی جم می‌گوید دیدار با پرسپولیس برایش حساسیت خاصی ندارد و تمام تلاشش را برای تیمی که پیراهن آن را برتن دارد انجام می دهد.

نوری: برای دیدار با پرسپولیس هیجان‌زده نیستم

محمد نوری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط پارس جنوبی در فاصله چند روز تا شروع لیگ برتر نوزدهم عنوان کرد: شرایط فنی خوبی داریم. دو اردوی خیلی خوب برگزار کردیم و شرایط بدنی بچه ها روز به روز بهتر می شود. به دنبال آن هستیم تا با انجام بازی های تدارکاتی هماهنگ تر شویم و بتوانیم شروع خوبی در لیگ برتر داشته باشیم.


وی درباره قرعه کشی لیگ برتر و اینکه در هفته اول باید با پرسپولیس دیدار کنند، تاکید کرد: به هر حال این شانس ما است و البته حساسیت چندانی ندارد. در لیگ برتر که به صورت دوره ای برگزار می شود، همه تیم ها باید با هم دیدار کنند و فرقی ندارد که در چه هفته ای با چه تیمی دیدار کنید. مهم این است که هر تیمی آماده شروع مسابقات باشد و بتواند لیگ را به خوبی استارت بزند.


کاپیتان سابق پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا رویارویی با تیم سابق برایش حساسیتی ندارد، بیان کرد: دیگر از من گذشته که بخواهم بگویم بازی با پرسپولیس برایم هیجان دارم. من سالها در فوتبال حضور داشتم و چند سال در پرسپولیس بودم و پیراهن تیم های دیگر را نیز پوشیده ام. با اینکه پرسپولیس را دوست دارم وبرایش آرزوی موفقیت می کنم، اما الان بازیکن پارس جنوبی هستم و همه تلاشم را برای موفقیت تیمم در این بازی انجام می دهم. هرچند که کار دشواری داریم. می دانید که پرسپولیس قهرمان 3 دوره گذشته لیگ برتر است اما ما نیز می خواهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.


نوری درباره آینده باشگاه پارس جنوبی در لیگ نوزدهم گفت: تیم خوبی داریم. به همت آقای کمالوند و مدیران باشگاه بازیکنان خوبی جذب شدند. شرایط فنی ما فوق العاده است و تقریبا آماده لیگ برتر هستیم. امیدوارم بتوانیم مسابقات را خوب شروع کنیم و تا پایان نیز ادامه دهیم. اگرچه هدفگذاری باشگاه این است که پارس جنوبی در لیگ برتر حفظ شود، اما فکر می کنم می توانیم در رده های بالای جدول هم قرار بگیریم.


وی در پایان درباره مشکلات مالی باشگاه پارس جنوبی افزود: در این باره مسئولان باشگاه بهتر می توانند اظهارنظر کنند. امیدوارم مشکلات حل شود و بتوانیم با روحیه بالا درلیگ برتر شرکت کنیم.

 

دیدگاه‌ها