کد خبر : 1629118 | 19 مرداد 1398 ساعت 11:51 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

یک نمایش خوب دیگر از فوتبال افغانستان (عکس)

یک شروع خوب از تیم ملی جوانان افغانستان در تورنمنت کافا؛ تساوی دو بر دو در برابر تیم ملی جوانان ترکمنستان.

به گزارش "ورزش سه"، این دیدار، دیدار افتتاحیه تورنمنت کافا در شهر دوشنبه با حضور 5 تیم بود. بچه های افغان در این بازی فوتبال خوب و تهاجمی را به نمایش گذاشتند و جدا از دو گلی که به ثمر رساندند صاحب موقعیت های خوبی شدند که در زدن ضربات نهایی دقت عمل لازم را نداشتند. البته این بازی در حالی با نتیجه مساوی دو بر دو پایان یافت که بچه های افغان تا ثانیه های پایانی بازی، نتیجه را دو بر یک پیش بودند اما یک لحظه غفلت کافی بود که نتیجه بازی برابر شود.

 

آنچه که ما می بینیم این است که فوتبال افغانستان رو به پیشرفت است و اینروزها گام های جدی تری رو به جلو برمی دارد. همین چند وقت پیش بود که در تبریز تیم ملی فوتسال زیر 20 سال افغانستان بر سکوی دوم ایستاد در حالی که ایران سوم شد! یکی دو هفته پیش در تورنمنت کافا در رده سنی نوجوانان، تیم ملی افغانستان همگروه خود در بازی های مقدماتی جام ملت ها یعنی ایران را یک بر صفر شکست داد و همه این ها نشان می دهد فوتبال در این کشور رو به پیشرفت است و شرایط فوتبال در آسیا به سمت و سویی پیش می رود که دیگر نباید تیمی را دست کم گرفت.

 

نکته جالب توجه در بازی تیم ملی جوانان افغانستان غنای تکنیکی بازیکنان بود که بی شک بر گرفته شده از فوتبال خیابانی در این کشور است. کشوری که اگر درگیر جنگ های داخلی نمی بود اکنون در فوتبال حرف های زیادی برای گفتن داشت. فوتبال افغانستان در قالب وحدت تاکتیکی رشد و نمو بیشتری خواهد داشت و این در آینده اثبات خواهد شد. فوتبالیست های این کشور درخشش در زمین فوتبال را از جان و دل می خواهند به بهای شاد کردن هموطنانی که گاها درگیری های داخلی و گاهی هم فقر چهره هایشان را مغموم نشان می دهد.

 

1425326

 

1425325

 

1425324

دیدگاه‌ها