کد خبر : 1629125 | 19 مرداد 1398 ساعت 12:25 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

بی‌استعدادی بازیکنان جدید بایرن مونیخ در خوانندگی!

چند نفر از بازیکنان جدید بایرن مونیخ در مراسمی که برای معرفی آنها به تیم برگزار شده بود نشان دادند از استعداد خوانندگی بی‌بهره‌اند و فضای شادی برای بازیکنان بایرن بوجود آوردند.

بی‌استعدادی بازیکنان جدید بایرن مونیخ در خوانندگی!

به گزارش "ورزش سه"، چند نفر از بازیکنان جدید بایرن مونیخ، به ویژه سه نفر از آنها هرناندز، دیویس و سینگ، که به تازگی به بایرن مونیخ پیوسته و به زودی اولین فصل حضورشان در بوندس‌لیگا با پیراهن بایرن را سپری خواهند کرد در جریان مراسمی که باشگاه برای خوشامدگویی به آنها و آشنایی‌شان با تیم ترتیب داده بود وقتی برای خواندن آهنگ پشت میکروفون قرار گرفتند نشان دادند که بر خلاف استعداد فوتبالی، به هیچ وجه در موسیقی استعداد ندارد. به این ترتیب فضای شادی در جلسه بوجود آمد و بازیکنان بایرن دقایق پرنشاطی را سپری کردند.

 

1425332

 

در این مراسم که بازیکنان بایرن مونیخ به صرف ناهار جمعی دعوت شده بودند از بازیکنان جدید این  تیم خواسته شد روی صحنه رفته و هر کدام آهنگی که خودشان مایلند را بخوانند. این دعوت نتایجی خنده‌دار داشت و جو مراسم را شاد و پرنشاط کرد.

 

لوکاس هرناندز، ملی‌پوش فرانسوی که امسال تابستان با قراردادی 80 میلیون یورویی از اتلتیکو مادرید به بایرن پیوسته و رکورد نقل و انتقالات باشگاه را شکسته اولین کسی بود که با خواندن آهنگ انتخابی‌اش سالن را غرق خنده کرد.

 

بعد از او نوبت به آلفونسو دیویس، پدیده 18ساله کانادایی رسید که آهنگ انتخابی‌اش را خوب آغاز کرد ولی در میانه راه که آهنگ اوج گرفت دچار مشکل شد و بار دیگر خنده را بر سالن حکمفرما کرد. دیویس در ماه ژانویه از تیم ونکوور وایت‌کپز به بایرن ملحق شده بود.

 

1425330

 

سارپریت سینگ، جوان مستعد نیوزیلندی هم دیگر ستاره جدید بایرن بود که نمایش استعداد خوانندگی‌اش خنده و تشویق هم‌تیمی‌های او را به دنبال داشت. مراسم معارفه و خوشامدگویی بازیکنان جدید بایرن به این ترتیب با خنده و شوخی و جوی بسیار شاد به پایان رسید.

 

دیدگاه‌ها