کد خبر : 1629126 | 19 مرداد 1398 ساعت 12:30 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

برای موفقیت روی هواداران نساجی حساب کرده ایم

مهاجری: سبک تیم کالدرون با تیم برانکو متفاوت است

نساجی مازندران با وجود مشکلاتی که در زمینه مدیریت و اداره باشگاه داشت اما یکی از تیم هایی است که برنامه آماده سازی اش را به موقع شروع کرد و بازی های تدارکاتی زیادی هم انجام داد.

مهاجری: سبک تیم کالدرون با تیم برانکو متفاوت است

به گزارش"ورزش سه" تاریخ رسمی شروع رقابت های لیگ برتر در فصل نوزدهم هنوز اعلام نشده است اما به نظر می رسد به احتمال زیاد روزهای 28 و 29 مردادماه جاری روزهای آغاز مسابقات باشد. تیم نساجی مازندران در هفته اول رقابت های لیگ برتر میهمان تیم گل گهر سیرجان خواهد بود. این تیم برای آماده سازی تا امروز 7 بازی تدارکاتی برگزار کرده و قرار است برای هشتمین بازی تدارکاتی روزسه شنبه به اصفهان برود. رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال نساجی درارتباط با شرایط این تیم گفت:« خداراشکر  تیم طبق برنامه هایی که داشتیم پیش می رود و امیدوارم بتوانیم ظرف امروز و فردا قراردادهای بچه ها را طبق قولی که مدیریت باشگاه داده اند ثبت کنیم. همچنین امیدوارم بچه ها بعد از اینکه در این دو ماه سختی های زیادی کشیدند بتوانند دریافتی داشته باشند.»


او درباره اینکه تیمش تا حدود زیادی کامل شده است گفت:« تیم ما کامل شده و تنها ممکن است یکی دو بازیکن دیگر جذب کنیم.»


سرمربی نساجی در ادامه درباره بازی های تدارکاتی تیمش و بخصوص بازی آخر برابر پرسپولیس گفت:« برای ما خود بازی از نتیجه مهمتر بود و خداراشکر توانستیم در هر دو بحث عملکرد خوبی داشته باشیم. ما در این مدت با پرسپولیس بازی کردیم و یک بازی هم با سپاهان انجام خواهیم داد و سعی داریم با این بازی ها اعتماد به نفس تیم را بالا ببریم.» او همچنین درباره میزان آمادگی تیمش برای رقابت های لیگ برتر گفت:« ببینید فوتبال است و رو ندارد و نمی توان نتیجه را اصلا پیش بینی کرد اما وقتی به خودت و تیمت اطمینان داشته باشی می توانید نتیجه خوب هم بگیرید. ما نمایش خوبی مقابل پرسپولیس داشتیم و همچنین نقاط ضعفمان را بهتر شناختیم. بازی با پرسپولیس یک بازی سنگین و نزدیک به مسابقه و محک خیلی جدی و خوبی برای ما بود.»


مهاجری درباره شرایط نساجی در لیگ امسال هم گفت:« ما نسبت به فصل گذشته به طور ناخواسته تغییرات زیادی داشتیم و 9 بازیکن از جمع ما جدا شدند که اگر دست من بود 8 نفر آن ها را نگه می داشتم. اما به هردلیل این بازیکنان از ما جدا شدند و با اضافه شدن بازیکنان جدید شرایط تغییر کرد. ضمن اینکه با وجود احترامی که برای مربیان قبلی قائل هستم با توجه به اینکه هرمربی سبک خودش را دارد ، باید تغییراتی هم در روش بازی تیم به وجود می آمد که این خودش یک پروسه زمان بر است. با این وجود انگیزه بالایی که هم خودم و هم بازیکنان داشتند و همچنین تلفیق بازیکنان باتجربه و جوان باعث شده که الان از شرایط تیم راضی باشیم. همانطور که گفتم هماهنگی و انسجام یک پروسه زمان بر است اما با توجه به بازی های تدارکاتی که انجام می دهیم و نمایشی که تیممان دارد خیلی امیدوار هستم.»

 


او درباره بازیکنان باتجربه ای که این تیم در خط حمله تیمش دارد هم گفت:« ما در خط حمله محمد قاضی ، محمد عباس زاده و چند بازیکن جوان را داریم ، در یک خط عقب تر مهدی نظری و نوید عاشوری را داریم هرچند برای موفقیت در رقابت های لیگ برتر و جام حذفی باید یک تیم کامل داشته باشیم که هر دو پست دو بازیکن خوب دارد.»


سرمربی سابق پدیده و ماشین سازی با تاکید برنقش هواداران نساجی در موفقیت این تیم گفت:« بالاخره هرکسی که به تیم جدیدی می رود موافقان و مخالفان خودش را دارد اما خداراشکر اکثر مردم از تیم با توجه به شرایط و مشکلاتی که داشت راضی هستند. ما برای موفقیت در فصل بعد بشدت روی هواداران و فضای ورزشگاه وطنی حساب کرده ایم.»


رضا مهاجری در بخش پایانی حرف هایش در این مورد که پرسپولیس کالدرون که روزپنجشنبه مقابلش بازی کرد چه تفاوتی با پرسپولیس برانکو داشت هم گفت:« ببینید استقلال و پرسپولیس در هر شرایطی مدعیان بالقوه هستند. من حتی به چهارسال پیش برمی گردم که اولین بازی پرسپولیس برانکو با پدیده بود و در آن بازی به تساوی دو بر دو رسیدیم. برانکو حتی بعد از آن چند هفته ای بد نتیجه گرفت اما بعد دوباره این تیم به مقام نایب قهرمانی رسید. با اینحال من فکر می کنم  پرسپولیس برانکو با پرسپولیس کالدرون متفاوت است. تیم کالدرون نسبت به تیم برانکو به بازی مالکانه علاقه بیشتری دارد و از فضاها در زمین بیشتر استفاده کرده و با توجه به مهره هایی که دارد تغییرات تاکتیکی بیشتری را در جریان بازی انجام می دهد.»

دیدگاه‌ها