کد خبر : 1629128 | 19 مرداد 1398 ساعت 12:40 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

الجزیره، منچسترسیتی امارات!

مالک متمول الجزیره با خریدهای گرانقیمت و همچنین حفظ ستاره های فصل قبل سعی در متحول کردن تیمش دارد.

به گزارش"ورزش سه"، منصور بن زاید آل نهیان مالک باشگاه فوتبال سیتی است که تیم های منچسترسیتی، نیویورک سیتی و ملبورن سیتی را دارد. او که در فوتبال امارات نیز مالک تیم الجزیره است و از این فصل قصد کرده تا تحولی در این تیم ایجاد کند، شاید خرید عمرعبدالرحمن مهم ترین آن باشد که مورد توجه رسانه ها قرار گرفت اما تیم الجزیره در این فصل فوتبال امارات رویایی است و شاید بیهوده نباشد اگر بگوییم که این تیم گزینه اول قهرمانی در فوتبال امارات در فصل 2019-2020 خواهد بود.

 

الجزیره ای ها که امروز پس از حضور در اردوی هلند به ابوظبی بازگشتند تا برای شروع فصل جدید اماده شوند، حضور عمر عبدالرحمن و همچنین عامر عبدالرحمن در روزهای اخیر بزرگترین نقل و انتقالات این فصل بوده تا الجزیره ای ها شاه ماهی ها را مال خود کنند و گوی سبقت را از تیم های شهر دبی و العین بربایند.

 

1425336


عنکبوت های فوتبال امارات در اردوی هلند خود برابر سیلفولده هلند با نتیجه 3-1، اف سی لیندین هلند با نتیجه 5-1، آکادمی فوتبال گلوبال هلند با نتیجه 3-0 ، ار اسی کی فی دریل هلند با نتیجه 10-0 به پیروزی رسید تا اینگونه برای اماراتی ها خط و نشان بکشد.


حضور علی مبخوت، خلفان مبارک، سباستین سیانی، فارس جمعه، علی خسیف، کنو و مراد باتنا در این تیم باعث می شود این تیم در مقابل تیم های دیگر لیگ امارات، کهکشانی لقب بگیرد.الجزیره فصل قبل رتبه پنجم را کسب کرد و این فصل در لیگ ستارگان نخواهد بود. البته تنها نقطه ضعف عنکبوت ها را سرمربی این تیم دانست که تجربه زیادی ندارد، یورگن ستریپل 50 ساله در دوران بازیکنی نیز وضعیت درخشانی نداشته و در یک دوره 2ساله سرمربی هیرنفین در لیگ هلند بوده است.

 

1425335

دیدگاه‌ها