کد خبر : 1629129 | 19 مرداد 1398 ساعت 12:38 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

رویارویی با ناشناخته‌های آمریکای شمالی

ایران-مکزیک؛ به امید غافلگیر نشدن!

تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در دومین بازی خود در انتخابی المپیک به مصاف مکزیک می رود.

ایران-مکزیک؛ به امید غافلگیر نشدن!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از گذر از کوبا با مشقت های فراوان در گام نخست، امروز شاگردان کولاکوویچ باید برابر ضعیف ترین تیم گروه قرار بگیرند. والیبالیست های ایرانی با اینکه تصور می کردند به راحتی از سد کوبا خواهند گذشت، غافلگیر شدند و حتی تا آستانه باخت هم پیش رفتند، اما با یک بازگشت رویایی ۳ بر ۲ این بازی را به سود خود رقم زدند.


مکزیک حریفی کاملا ناشناخته برای ایران به حساب می آید که در سال های اخیر هم با تیم ملی تقابلی نداشته؛ اگرچه حضور در المپیک ۲۰۱۶ را تجربه کرده است.


مکزیک به عنوان تیم ۲۱ رنکینگ جهانی در سید چهارم گروه بندی ها قرار گرفته بود، دیروز در اولین بازی خود هیچ حرفی مقابل روسیه برای گفتن نداشت و ۳ بر صفر شکست خورد.


البته بازی دیروز مقابل کوبا نشان داد ایران نباید هیچ تیمی را دست کم بگیرد و امروز هم قطعا کولاکوویچ و تیمش بازی آسانی نخواهند داشت.


مکزیک که سابقه ۲ دوره حضور در المپیک و ۵ دوره مسابقات جهانی را دارد، تنها به این امید دارد که از قاره آمریکای شمالی بتواند سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را کسب کند.


با توجه به اینکه بازی اصلی و سنگین ایران فردا مقابل روسیه خواهد بود،‌ ممکن است امروز کولاکوویچ به برخی از بازیکنان اصلی خود استراحت بدهد و از نفرات جایگزین استفاده کند.


روی کاغذ مکزیک حتی نمی تواند دردسر برای برد ایران در سن پترزبورگ ایجاد کند، اما باید دید کولاکوویچ این ریسک را می کند که به بازیکنان اصلی خود میدان ندهد و آن ها را برای بازی با روسیه آماده تر نگه دارد یا خیر.

دیدگاه‌ها