کد خبر : 1629144 | 19 مرداد 1398 ساعت 13:35 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

فولاد نکونام، اگر می تونی به من گل بزن!

شاگردان نکونام در 7 بازی تدارکاتی پیش فصل خود تنها یک بار و ان نیز برابر قشقایی شیراز گل دریافت کرده اند.

به گزارش"ورزش سه"، تیم فولاد خوزستان پس از قطع همکاری با افشین قطبی، به سراغ جواد نکونام رفت تا سرمربی فصل قبل نساجی هدایت قرمزهای اهوازی را بر عهده بگیرد. فولادی ها پس از حضور نکونام با حمیدرضا رجبی و مهدی هاشمی نسب به عنوان مربی و خالد شحیطاوی به عنوان مربی دروازه بانان قرارداد امضا کردند تا کادرشان تکمیل تر از قبل بشود.


در فصل نقل و انتقالات بازیکنانی چون شیمبا، فرزاد جعفری، سینا مریدی، ایوب والی، حسن بیت سعید با عقد قراردادهای جدید در این تیم ماندنی شدند. قرمزهای اهوازی همچنین محمد آبشک، روح الله سیف الهی، شهاب گردان، محمد قاسمی نژاد، وحید حیدریه، وحید نامداری، موسی کولیبالی، احمد عبدالله زاده و هیثم هاشمی زاده را به تیم اضافه کردند و بازیکنانی چون رضا میرزایی، عبدالله کرمی، مهدی زبیدی، ناصر سالاری، آکاهوشی؛ عارف غلامی، سیامک کوروشی و بابک مرادی از قرمزها جدا شدند.

 

1425346

 

فولادی ها که اردوی اول خود را در شهرکرد برپا کرده بودند در اولین دیدار دوستانه با دبل هیثم هاشمی زاده برابر بام ایران شهرکرد به پیروزی رسیدند. شاگردان نکونام در دیدار دوم در شهرکرد برابر رزموکت بروجن با نتیجه 5-0 به پیروزی رسیدند که در این دیدارهیثم هاشمی(2گل)، حسن بیت سعید، وحید نامداری و حجت چهارمحالی گلزنی کردند.

 

قرمزهای اهوازی سپس اردوی خود را در تهران شروع کردند و در چند اردوی متوالی در پایتخت 4 دیدار و در اهواز یک بازی دوستانه انجام دادند.


در دیدار اول 5-0 با گل های حسن بیت سعید(2گل)، امیرحسین باقرپور(2گل) و میثم دورقی تیم داماش را شکست دادند و در دیدار بعد برابر قشقایی با نتیجه 1-1 به تساوی رسیدند که بیت سعید تک گل تیمشان را به ثمر رساند.آنها سپس گل گهر را با سه گل حسن بیت سعید و شیمبا(2گل) شکست دادند.


دیدار بعد فولادی ها در ورزشگاه اختصاصی فولاد آره نا بود که توانستند ذوب آهن را با تک گل روح الله سیف الهی شکست بدهند، شاگردان نکونام در آخرین دیدار تدارکاتی خود در تهران به مصاف پرسپولیس رفتند و موفق شدند تا با نتیجه 2-0 و گل های شیمبا از این بازی پیروز به بیرون بیایند.


نکته جالب این است که فولادی ها در 7 بازی دوستانه خود تنها 1 گل دریافت کردند و به نظر می رسد ترکیب این تیم با حضور شهاب گردان در پست گلر، فرزاد جعفری به عنوان دفاع راست و زوج موسی کولیبالی و ایوب والی در قلب خط دفاع و همچنین مربع هجومی تیم  شیمبا، سیف الهی، قاسمی نژاد و بیت سعید در لیگ نوزدهم دیده شود و جدال برای مابقی پست ها به خصوص در دفاع چپ و هافبک دفاعی ادامه دارد.

دیدگاه‌ها