کد خبر : 1629167 | 19 مرداد 1398 ساعت 14:26 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

نبازهای چغر با هدایت اسکوچیچ!

تیم صنعت نفت آبادان در چهار بازی دوستانه خود سه تساوی و 1 برد به دست آورده است.

به گزارش"ورزش سه"، صنعت نفت آبادان نسبت به تیم های دیگر دیرتر شروع به یارگیری کرد، حضور دراگان اسکوچیچ به جای سرجیو سرمربی پرتغالی روی نیمکت باعث شد تا صنعتی ها عزم خود را برای موفقیت در فصل جدید نشان بدهند.

 

نفتی ها از فصل قبل بازیکنان تاثیرگذاری چون حسین بغلانی، فاخر تهامی، محمد دریس، ریکانی، قریشی و کعبی را حفظ کرده اند و از جمع انها نیز حامد پاکدل و شهاب گردان جدا شده اند.


عیسی آل کثیر، محمد اهل شاخه، عبدالله ناصری و ناصر سالاری بازیکنان شاخصی هستند که به زردهای آبادانی اضافه شده اند.


شاگردان اسکوچیچ دردو دیدار تدارکاتی برابر نفت مسجدسلیمان و گل گهرسیرجان به تساوی بدون گل رسیدند، آنها در تهران همچنین برابر نساجی مازندران به تساوی 1-1 رسیدند، دیداری که غبیشاوی از روی نقطه پنالتی تک گل تیمشان را به ثمر رساند. در آخرین دیدار خود درورزشگاه تختی آبادان به مصاف استقلال خوزستان رفتند که در نهایت با تک گل سیدفاخر تهامی به پیروزی رسیدند.


به نظر می رسد حضور ناصر سالاری درون دروازه، محمد اهل شاخه و عقیل کعبی در قلب خط دفاع ، طالب ریکانی و مسلم مجدمی در میانه زمین و همچنین مثلث عیسی آل کثیر و میلاد جهانی و مهدی مومنی قطعی های ترکیب اسکوچیچ باشند و رقابت برای دیگر پست ها ادامه خواهد داشت.

 

دراگان اسکوچیچ که 2 فصل در فولاد حضور داشت در نخستین دیدار خود با آبادانی ها باید در ورزشگاه فولاد آره نا به مصاف تیم سابقش برود و به نظر می رسد این دیدار یکی از جذاب ترین بازی های هفته اول شود.

 

1425383

دیدگاه‌ها