کد خبر : 1629178 | 19 مرداد 1398 ساعت 15:00 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

ما می خواستیم لیگ عقب بیفتد که افتاد

زرینچه: به خاطر محل تمرین خبرنگاران نمی‌توانند بیایند

سرپرست استقلالی ها پس از ثبت قرارداد تعدادی از بازیکنان استقلال در هیات فوتبال استان تهران گفت: به غیر ازبازیکنان امروز، سه بازیکن و اعضای کادرفنی نیز فردا می آیند تا در نهایت همه بازیکنان و مربیان قرارداد خود را ثبت کرده باشند.

زرینچه: به خاطر محل تمرین خبرنگاران نمی‌توانند بیایند

به گزارش "ورزش سه"، جواد زرینچه در حالی که به همراه تعدادی از بازیکنان استقلال برای ثبت قراردادهای آنها آمده بود در برابر خبرنگاران به صحبت پرداخت. او در پاسخ به این که باشگاه های بدهکار نمی توانند قراردادهای خود را ثبت کنند گفت: به جز آقایان یزدانی، باقری و دشتی بقیه بازیکنان امروز قراردادهای خود را ثبت کردند. این سه بازیکن هم مشکلاتی شخصی داشتند اما فردا برای ثبت می آیند. به غیر از این بازیکنان، فردا کادرفنی هم برای ثبت می آیند. فکر نمی کنم مشکل خاصی وجود داشته باشد.

 

او در پاسخ به اینکه سازمان لیگ در بررسی باشگاه های بدهکار برای ثبت قراردادها کاملا جدی است گفت: بهرحال امیدواریم که این طور باشد و باشگاه ها بدهی های خود را از بین ببرند. بدهی هایی که به بازیکنان و کادرفنی است بهرحال صاف کردن آنها به سود هر باشگاهی است.

 

زرینچه درباره چکهای صادر شده از سوی یکی از اسپانسرها گفت: این چک ها، یک چک تضمینی است که از سوی اسپانسر داده شد و ما به محض اینکه پول ها را به حساب بازیکنان واریز کنیم چک ها را جمع می کنیم.

 

سرپرست آبی ها درباره آمادگی استقلالی ها برای آغاز لیگ نوزدهم گفت: بیشترین چیزی که به ما می توانست کمک کند همین عقب افتادن لیگ بود و ما هم توانستیم با ایجاد جلسات تمرینی زیاد و برگزاری بازی های دوستانه ناهماهنگی ها را کم کنیم و تیم را آماده کنیم. الحمدلله الان شرایط تیم خیلی خوب است و آماده برگزاری لیگ هستیم.

 

او درباره محل تمرین استقلالی ها گفت: ما هم مجموعه انقلاب و هم باشگاه نفت را در اختیار داریم و همین جا باید از تمام کارکنان مجموعه نفت تشکر کنیم. ما سعی می کنیم که طوری تمرین کنیم که هیچکدام از این دو محل تمرین را از دست ندهیم و در طول سال هر دو مجموعه را در اختیار داشته باشیم.

 

زرینچه درباره عدم حضور خبرنگاران در محل تمرین استقلال گفت: حضور خبرنگاران در محل تمرین دغدغه ماست اما قراردادی که بسته شده بدون حضور تماشاچی و خبرنگار است و متاسفانه بدون حضور این دو قشر هم فوتبال معنا ندارد. ما با مسئولیت خودمان و انتظامات مجموعه نفت وقتی می بینیم تعدادی تماشاچی از شهرستان آمده اجازه حضور در تمرین دادیم. ولی به امیدخدا این هفته با آقای فتحی و مسئولان مجموعه نفت جلسه ای خواهیم داشت و به همین دلیل می خواهیم اگر توانستیم یکی دو جلسه در هفته خبرنگاران را در محل تمرین داشته باشیم. شاید آقای استراماچونی بخواهد پشت درهای بسته تمرین کند اما فکر می کنم یکی دو جلسه حضور خبرنگاران باعث نمی شود برنامه ها به هم بریزد.

 

1421288

 

زرینچه درباره رضایت از بازیکنان جذب شده به این تیم گفت: بازیکنان خیلی خوبی جذب کردیم. من فکر می کنم شرایط خوبی داریم و همگی راضی هستیم دیگر بقیه بماند با بازیکنان و هواداران.

 

او درباره قهرمانی آبی ها نیز گفت: بالاخره این تیم استقلال است و در هر شرایطی که باشد باید برای قهرمانی مبارزه کند. ما هم الان قول قهرمانی نمی دهیم اما تا لحظه آخر برای قهرمانی تلاش می کنیم. ما با این کادرفنی ، با این کادر بازیکنان شانس قهرمانی داریم.

 

سرپرست استقلال در مورد مشکلاتی که باید برطرف شود تا تیم ها بتوانند مجوز حرفه ای بگیرند گفت: هر چه این مسائل بیشتر برطرف شود خیال همه راحت می شود و تیم هم با قوای بیشتر و بهتری در رقابت ها حضور پیدا می کنند. بهرحال دغدغه فتحی هم همین است و امیدواریم تا بتوانیم با بهترین شرایط لیگ را آغاز کنیم.

 

زرینچه در پایان درباره ادامه حضور آبی ها در بازار نقل و انتقالات گفت: من فکر می کنم با ثبت این 9 بازیکن کارمان تمام شود.

دیدگاه‌ها