کد خبر : 1629181 | 19 مرداد 1398 ساعت 15:30 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

ابهام در انتقال ستاره هلندی به رئال

دانی فان دی بیک ستاره آژاکس با رئال به توافق قطعی رسیده ولی هنوز مشخص نیست انتقال او در این تابستان محقق خواهد شد یا خیر.

ابهام در انتقال ستاره هلندی به رئال

به گزارش "ورزش سه"، از هفته ها پیش دانی فان دبیک به عنوان گزینه دوم رئال برای تقویت خط میانی پس از پل پوگبا مطرح بود و پس از منتفی شدن انتقال ستاره فرانسوی به رئال، حالا مسیر برای انتقال فان دبیک هموار به نظر می رسد.

 

 

1425395

 

 

سران رئال از هفته پیش با فان دبیک به توافق نهایی رسیدند و روند مذاکرات با آژاکس هم خوب پیش رفته؛ به طوریکه گفته می شود با 55 میلیون یورو فان دبیک رئالی خواهد شد ولی موندودپورتیوو امروز ادعا کرد که برنامه رئالی ها تغییر کرده و فان دبیک حداقل در این تابستان جذب نخواهد شد. به ادعای این منبع معتبر، فان دبیک شاید در زمستان به رئال بپیوندد و شاید هم تابستان بعد.

در سوی دیگر اما مارکا اعتقاد دارد که ستاره هلندی دیگر چیزی تا پیوستن به رئال فاصله ندارد با این حال هنوز مذاکرات با آژاکس به نتیجه قطعی نرسیده است.

او هفته گذشته در دیدار پلی آف لیگ قهرمانان برابر پائوک به میدان رفت و قرار است در بازی برگشت هم بازی کند. پس از این بازی احتمالا سرنوشت او مشخص خواهد شد. حضور فان دبیک برابر پائوک مانع بازی او با رئال در لیگ قهرمانان نخواهد شد.

دیدگاه‌ها