کد خبر : 1629221 | 19 مرداد 1398 ساعت 18:24 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

کامبک چیجیاژوانگ اوربرایت

سومین پیروزی قطبی در چین رقم خورد

تیم چینی لیگ دسته اول عصر امروز توانست با تبدیل شکست سه بر یک به پیروزی چهار بر سه، در کوران بازی ها همچنان یکی از نامزدهای صعود به سوپرلیگ لقب بگیرد.

سومین پیروزی قطبی در چین رقم خورد

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی ایرانی تیم چیجیاژوانگ اوربرایت که این روزها در لیگ دسته اول چین برای صعود به لیگ حرفه ای تلاش می کند توانست یک پیروزی شیرین دیگر در مدت زمان کم حضور خود در تیم جدید به دست بیاورد. افشین قطبی در حالی امروز روی نیمکت چیجیاژوانگ اوربرایت نشست که برای باقی ماندن امید صعود در او و تیمش، حتما باید برابر حریف خود به پیروزی می رسید و همین اتفاق هم افتاد. اتفاقی که به صورت حماسه ای ترین حالت ممکن رقم خورد و سه امتیاز شیرین به حساب خود واریز کند.

 

این بازی با حملات شانژی آغاز شد و در نهایت نیز همین تیم بود که توانست برتری در نیمه اول را به خود اختصاص دهد و با حساب دو بر یک از حریف خود پیش بیفتد. اما دقایقی پس از آغاز نیمه دوم، بازیکنان شانژی موفق شدند سومین گل را نیز وارد دروازه حریف خود کنند تا با حساب سه بر یک از تیم مهمان پیش بیفتد و به نوعی از همان دقایق ابتدایی نیمه دوم خود را برنده دیدار بداند.

 

1425477

 

اما یاران افشین قطبی تا سی دقیقه مانده به پایان بازی سه بر یک از حریف خود عقب بودند از دقیقه 58 کار خود را آغاز کردند و در نهایت با سه گلی که در نیمه دوم توانستند وارد دروازه تیم میزبان کنند با حساب چهار بر سه از حریف خود پیش بیفتند و سه امتیاز بسیار شیرین را وارد حساب خود کنند.

 

بازیکنان افشین قطبی در تیم چیجیاژوانگ اوربرایت توانستند با این پیروزی خود را 35 امتیازی کرده و با تفاضل گل بدتر در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفتند. حضور آنها در این جایگاه در حالی به دست آمد که رقابت بین هفت تیم ابتدایی لیگ یک چین بسیار تنگاتنگ بوده و تیم های حاضر تنها با دو سه امتیاز اختلاف از یکدیگر متمایز شده اند.

 

1425476

 

 

بدین ترتیب و در حالی که 9 هفته تا پایان بازی های لیگ یک چین باقی مانده است تیم های حاضر در نیمه بالای جدول رده بندی با 39، 38، 37، 36 و 35 امتیاز مشخص شده اند و این بدان معناست که یاران قطبی می توانند با ادامه همین روند خود را همچنان به عنوان یکی از نامزدهای صعود به سوپرلیگ بدانند.

 

از زمان حضور سرمربی سابق تیم ملی ایران روی نیمکت چیجیاژوانگ اوربرایت، این تیم در چهار دیدار به میدان رفته و توانسته یک شکست و سه پیروزی به دست بیاورد تا با 12 امتیاز کسب شده خود را در میان تیم های صاحب شانس برای صعود به سوپرلیگ چین قرار دهد.

دیدگاه‌ها