کد خبر : 1629226 | 19 مرداد 1398 ساعت 19:00 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

صعود بی‌دردسر مس با گلباران الظفره

شاگردان اسماعیل تقی‌پور با برتری پُر گل مقابل الظفره امارات از مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کردند.

صعود بی‌دردسر مس با گلباران الظفره

به گزارش "ورزش سه"، تیم مس سونگون ایران که نخستین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در تایلند را با موفقیت پشت سر گذاشته بود، از ساعت ۱۷ امروز در دومین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف تیم صفر امتیازی الظفره امارات رفت.

 

مسی‌ها در نیمه اول حملات زیادی روی دروازه الظفره داشتند، اما تنها یک بار در دقیقه ۳ روی پاس چیپ تماشایی سعید تقی‌زاده و شوت سرضرب محمد شجری به گل رسیدند.

 

در نیمه دوم نمایش فوتسالیست‌های ایرانی بهتر بود و مسی‌ها در دقیقه ۲۳ روی شوت تماشایی مهدی جاوید به زیر طاق دروازه به گل دوم دست یافتند؛ یک دقیقه بعد از آن هم با پاس به بغل فرهاد فخیم، جاوید برای سومین بار دروازه الظفره را باز کرد و دومین گل خود را زد.

در دقیقه ۳۱ روی حرکت تکنیکی ابوالقاسم عروجی و پاس در عرض او، مس سونگون گل چهارم را با شوت محکم علیرضا وفایی به ثمر رساند و در دقیقه ۳۵ در زمانی که الظفره روی به بازی پاور پلی(۵ بازیکن) آورده بود، فرهاد فخیم با فرصت‌طلبی، دروازه خالی حریف اماراتی را برای سومین بار باز کرد.

 

مس سونگون، قهرمان سال گذشته لیگ قهرمانان آسیا که در نخستین مسابقه فصل ۲۰۱۹ این رقابت‌ها به برتری ۸ بر ۲ مقابل کاظمه کویت رسیده بود، امروز هم با برتری ۵ بر صفر برابر الظفره امارات صعودش از مرحله گروهی را به همراه ناگویا ژاپن قطعی کرد.

 

ناگویا ژاپن که همانند مس سونگون ایران دو برد در لیگ قهرمانان آسیا داشته، به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم گروه D قرار دارد که دیدار روز دوشنبه دو تیم، تکلیف صدرنشین این گروه را مشخص می‌کند.

دیدگاه‌ها