کد خبر : 1629236 | 19 مرداد 1398 ساعت 19:57 | 67.1K بازدید | 0 دیدگاه

روز شلوغ بدون حضور خبرنگاران

خبری که هواداران را به تمرین شهرخودرو کشاند

خبر خرید سروش رفیعی فوتبال‌ دوستان زیادی را به محل تمرین شهرخودرو کشانده بود. هواداران فراوانی که حالا یک ستاره جدید بین بازیکنان خود می بینند.

خبری که هواداران را به تمرین شهرخودرو کشاند

به گزارش "ورزش سه"، زمین چمن منزل آباد که فاصله ای چند کیلومتری با ورودی شهر مشهد دارد، دیروز شاهد تعداد زیادی از فوتبالدوستان مشهدی بود که بیشتر آنها را نوجوانان مشتاق تشکیل می دادند. آنها به امید گرفتن عکس یادگاری با فوق ستاره هایی چون سید مهدی رحمتی و سروش رفیعی از مدت ها قبل از آغاز تمرین، خودشان را به محل تمرینات شاگردان گل محمدی رسانده بودند. البته در نهایت بجز معدودی از آنها به خواسته شان نرسیدند چرا که درهای محل تمرین (بجز در اصلی) توسط مسئولان بسته شده بود تا تمرین در آرامش انجام شود.


در این تمرین که با حضور تمامی نفرات برگزار شد، سرمربی شهرخودرو ابتدا با کل اعضای تیم به صحبت پرداخت. گل محمدی سپس با خرید جدید شهرخودرو به صورت خصوصی حرف زد و توصیه های کوتاهی به او داشت.


سروش رفیعی به همراه تعداد دیگری از نفرات که احتمالا بخاطر شرایط بدنی نیاز به تمرینات ویژه تری داشتند با بستن GPS به ادامه تمرین پرداخت. او که مدام مورد اشاره طرفدارانش قرار می گرفت و البته با خوشرویی و لبخند پاسخشان را می داد.


علاوه بر سروش رفیعی، مهدی رحمتی هم مورد توجه حاضرین بود و بارها توسط دوستدارانش مورد خطاب قرار گرفت. رحمتی که سبک تر از سه دروازبان دیگر تمرین می کرد بارها مجبور شد با اشاره دست به ابراز احساسات طرفدارانش پاسخ دهد.


روح الله باقری، اکبر صادقی و کارلوس چاواریا ملقب به چوچو از دیگر نفراتی بودند که حرکاتشان زیر ذره بین دوستداران حاضر در محل تمرین شهرخودرو قرار داشت. البته فشار تمرینات بقدری زیاد بود و فضای حاکم بر تمرین آنچنان سنگین و جدی بود که کسی جرات خراب کردن نظم و آرامشش را نداشت. به طوریکه بجز صدای مربیان تمرین دهنده و توصیه های داود فنایی مربی دروازبان های شهرخودرو که گاهی سکوت تمرین را می شکست کمتر صدایی به گوش می رسید.


کارهای با توپ در گروه های چند نفری، بازی درون تیمی و ریکاوری پس از یک تمرین دو ساعته پرفشار پایان کار شاگردان یحیی بود.


شهرخودرو قرار است دوشنبه ۲۱ مرداد در مشهد از گل گهر سیرجان پذیرایی کند و در دیداری دوستانه به مصاف شاگردان وینگو بگویچ برود.

دیدگاه‌ها