کد خبر : 1629350 | 20 مرداد 1398 ساعت 12:22 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

پاکدل: مشکلات مالی گریبان فدراسیون را گرفته است

رئیس فدراسیون هندبال گفت: مشکلات مالی و بدهی مالیاتی گریبان فدراسیون را گرفته است و چندین بار حساب ما تا مرز مسدودی رفته است.

پاکدل: مشکلات مالی گریبان فدراسیون را گرفته است
به گزارش  "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ابتدا یاد و خاطره شهید صارمی و میلاد اسلامی که سال‌ها در حوزه هندبال و خبرنگاری زحمت کشید را گرامی می‌داریم.
 

وی افزود: اعتقاد داریم نقد به اعتلای ورزش ما کمک می‌کند. افتخار می‌کنم که خودم در حوزه هندبال خبرنگار بودم و خوشحالم امروز در کنار همکارانم هستم. از رسانه‌ها که همواره در کنار ما هستند تشکر می‌کنم.

 

پاکدل تاکید کرد: مشکلات مالی و بدهی مالیاتی گریبان فدراسیون را گرفته است و چندین بار حساب ما تا مرز مسدودی رفته است. امیدوارم رئیس جمهور در هیئت دولت و وزیر ورزش کمک کنند تا این مشکل حل شود. در حال حاضر 5-6 فدراسیون حسابشان مسدود شده و برخی مانند ما تا مرز مسدود شدن پیش رفتند. در سالی که تیم‌ها برای المپیک می‌جنگند باید این مشکل حل شود.

 

وی تصریح کرد: مسابقات قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا و انتخابی جهانی را در سال آینده داریم که کادر تیم جوانان روز گذشته مشخص شد باید با برنامه خوب در این دو رویداد مهم شرکت کنیم.

 

محمدرضا رجبی، دبیر فدراسیون نیز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار گفت: شما خبرنگاران شغلی سخت و با تخصص بالا دارید. امیدوارم کمک کنید تا رشته مهیج هندبال را به جامعه بیشتر معرفی کنیم و در جهت توسعه آن گام برداریم‌.

 

 

دیدگاه‌ها