کد خبر : 1629382 | 20 مرداد 1398 ساعت 13:56 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

اربیل میزبان احتمالی بازی عراق - ایران

رئیس فدراسیون فوتبال عراق از ابراز رضایت هیات اعزامی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) به عراق به منظور بازدید از امکانات ورزشی اربیل و ورزشگاه فرانسو حریری این شهر خبر داد.

اربیل میزبان احتمالی بازی عراق - ایران

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا شبکه تلویزیونی الغدیر بغداد در گزارشی نوشت: هیات اعزامی فیفا غروب جمعه به اربیل وارد شد و انتظار می‌رود طی چند روز آتی از کربلا و بصره نیز دیدن کند.«عبدالخالق مسعود» رئیس فدراسیون فوتبال عراق در این باره اظهار داشت: نمایندگان کمیته امنیت فیفا به همراه «عبدالله مجید» رئیس باشگاه اربیل عراق از ورزشگاه فرانسو حریری بازدید کردند.

 

به گفته وی هیات اعزامی نسبت به امکانات ورزشی و سازماندهی رقابت های قهرمانی غرب آسیا ابراز رضایت کرده اند؛ آنان امروز دیدار تیم‌های اردن و عربستان و همچنین بحرین و کویت را تماشا خواهند کرد. این هیات امروز از کربلا نیز بازدید خواهد کرد و براساس تایید «احمد ریاض» وزیر ورزش و جوانان، هیات اعزامی فیفا ۱۴ آگوست از بصره دیدن خواهد کرد.

 

فیفا هفته گذشته بار دیگر با ابراز نگرانی از شرایط امنیتی عراق، وضعیت این کشور را برای میزبانی از مسابقات بین المللی تایید نکرد اما با اعتراض شیخ سلمان، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) به این حکم، فیفا نمایندگانش را برای بررسی مجدد امنیت ورزشگاه های عراق به این کشور اعزام کرد.

 

1425637

دیدگاه‌ها