کد خبر : 1629389 | 20 مرداد 1398 ساعت 14:21 | 53.5K بازدید | 0 دیدگاه

فرانس‌‌فوتبال: سبقت رئال از بارسا در جذب نیمار(عکس)

مجله معتبر فرانس فوتبال نیز در وبسایت خود تایید کرد که رئال در راه جذب نیمار از بارسلونا پیشی گرفته است.

فرانس‌‌فوتبال: سبقت رئال از بارسا در جذب نیمار(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته وقتی لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی گفت که مذاکرات برای جدایی نیمار پیشرفت بسیاری داشته، همه نگاه ها متوجه رئال و بارسا شد؛ تنها باشگاه هایی که در حال حاضر توان خرید نیمار را دارند. لئوناردو حاضر نشد در این مورد شفاف سازی کرده و فاش کند منظور او دقیقا مذاکرات با چه تیمی بوده ولی ساعاتی بعد هر دو نشریه معتبر اکیپ و لوپاریزین ادعا کردند که از سه شنبه گذشته مذاکرات رئال و پی اس جی برای نیمار شروع شده و منظور لئوناردو پیشرفت در همین مذاکرات بوده است.

 

 

Image

 

 

در همین راستا فرانس فوتبال هم ادعای اکیپ و لوپاریزین را تایید کرد و نوشت که رئال به جذب نیمار بسیار نزدیک شده و از این حیث نسبت به بارسا پیشی گرفته است. فلورنتینو پرز رئیس رئال، روابط حسنه ای با ناصر الخلیفی مدیر پی اس جی دارد؛ به طوریکه در مذاکرات دو باشگاه بحث انتقال قرضی با بند خرید دائمی اجباری نیمار نیز مطرح شده و ممکن است مورد قبول نیز قرار بگیرد در حالی که پی اس جی تمام پیشنهادات بارسا برای نیمار را رد کرده و حاضر  نیست ستاره برزیلی را علی رغم میل باطنی خود بازیکن به باشگاه کاتالان واگذار کند.

پی اس جی برای نیمار 200 میلیون یورو می خواهد و این احتمال که رئال در این پروسه یک یا دو بازیکن هم وارد کند، دور از ذهن نیست. گرت بیل، ایسکو، کیلور ناواس و خامس می توانند به هموارتر کردن مسیر جذب نیمار کمک کنند.

بدون شک طی روزهای آتی اخبار جدیدتری در مورد این انتقال منتشر خواهد شد و شاید تا قبل از بازی پی اس جی در هفته دوم لوشامپیونا(یکشنبه هفته بعد) کار انتقال نیمار نیز نهایی شده باشد.

 

 

1425656

 

 

دیدگاه‌ها