کد خبر : 1629399 | 20 مرداد 1398 ساعت 14:47 | 42.6K بازدید | 0 دیدگاه

ساری و نشان دادن در خروج از یوونتوس به دیبالا

مصاحبه شب گذشته مائوریتزیو ساری سرمربی یوونتوس در مورد پائولو دیبالا، تردیدهای زیادی در مورد آینده این بازیکن ایجاد کرد.

ساری و نشان دادن در خروج از یوونتوس به دیبالا

به گزارش "ورزش سه"، پائولو دیبالا در تمام هفته های اخیر کانون شایعات مختلف بوده است. ابتدا گفته می شد او راهی منچستریونایتد می شود و سپس در روز آخر نقل و انتقالات انگلیس گزارشاتی در مورد پیشرفت مذاکراتش با تاتنهام منتشر شد ولی در آخرین ساعات، همه چیز به بن بست رسید و دیبالا نتوانست به تاتنهام ملحق شود. در حالی که تصور می شد او در یووه ماندنی شود، مائوریتزیو ساری در نشست خبری پس از بازی با اتلتیکو که با شکست 2-1 بیانکونری همراه بود، گفت که آینده دیبالا نامشخص است و ممکن است روی نام او قلم قرمز بکشد.

دیبالا که به دلیل حضور در کوپا آمه ریکا دیرتر از سایرین در تمرینات پیش فصل یووه حاضر شده بود، شب گذشته 30 دقیقه برابر اتلتیکو به میدان رفت و یک موقعیت گل هم داشت که با واکنش خوب اوبلاک از دست رفت.

 

 

1425678

 

 

ساری در مورد وضعیت دیبالا به خبرنگاران گفت:« او دو جلسه با ما تمرین کرد و نیم ساعت نیز برابر اتلتیکو به میدان رفت. شرایط به گونه ای است که باید شش بازیکن تیم را از فهرست لیگ قهرمانان کنار بگذارم. دیبالا ممکن است بین آنها باشد و اگر اینگونه شود، شرایط برای او ریسکی خواهد شد.

از بعد فنی می توانم ساعات ها در مورد دیبالا حرف بزنم. اینکه او می تواند به عنوان 9 کاذب برای ما بازی کند ولی حرف های من اهمیتی نخواهند داشت چرا که همه چیز بستگی به بازار نقل و انتقالات دارد.

من دوست دارم همه بازیکنان را حفظ کنم اما تعداد بازیکنان پرورش یافته توسط باشگاه کم است و این ما را مجبور به اتخاذ تصمیماتی سخت کرده است.»

دیدگاه‌ها