کد خبر : 1629416 | 20 مرداد 1398 ساعت 15:55 | 127.1K بازدید | 0 دیدگاه

استراتژی شکست خورده بارتومئو

کابوس انتقال نیمار به رئال در کمین بارسلونا

بارسلونا در حالی از نیمار دور و دورتر می شود که سایه یک فاجعه در تعقیب این باشگاه است؛ پیوستن نیمار به رئال.

کابوس انتقال نیمار به رئال در کمین بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، تا دو هفته پیش بارسا محتمل ترین مقصد برای نیمار در صورت جدایی او از پی اس جی بود. پس از مصاحبه دو ماه پیش ناصر الخلیفی با فرانس فوتبال مشخص بود که نیمار دیگر جایی در برنامه های باشگاه پاریسی ندارو. از فردای مصاحبه، نشریات کاتالونیا خبر از شروع مذاکرات نیمار با بارسلونا دادند و کمی بعد ادعا شد که او تمام شروط بارسا برای بازگشت را پذیرفته است. از جمله عذرخواهی از هواداران، پس گرفتن شکایتش از بارسا و نیز کاهش دستمزد از 37 به 24 میلیون یورو.

 

 

1425656

 

 

همه چیز برای بازگشت نیمار مساعد به نظر می رسید تا اینکه هفته پیش رسانه های فرانسوی اعلام کردند که پی اس جی تحت هیچ شرایطی حاضر به مذاکره با بارسلونا نیست و تمامی پیشنهادات این باشگاه از جمله انتقال قرضی با بند خرید دائمی اجباری را رد کرده است. پی اس جی پیشنهاد معاوضه بازیکن را نیز با بارسا را نیز رد کرد.

سران بارسا که با تیم در آمریکا به سر می بردند، همان زمان به این مشکوک شدند که شاید رئال مادرید وارد پروسه جذب نیمار شده است و کمی بعد این تردیدها تبدیل به یقین شد. رئال پس از ناکامی در جذب پل پوگبا بلافاصله جذب نیمار را در دستور کار قرار داد و به سبب روابط بسیار خوب با پی اس جی، روند مذاکرات به سرعت پیشرفت کرد تا اینکه روز گذشته لئوناردو تایید کرد که مذاکرات برای جدایی نیمار پیشرفت بسیاری داشته است. او حاضر نشد نام تیم مورد نظر را فاش کند ولی اکیپ و لوپاریزین، نشریات نزدیک به پی اس جی ادعا کرده اند که مقصد بعدی نیمار، رئال مادرید خواهد بود.

 

 

1425391

 

 

اتفاقی که اگر رخ دهد، یک افتضاح مدیریتی برای بارتومئو در بارسا خواهد بود. او که دو بار در نشست های خود جذب نیمار را تکدیب کرد اما در پشت پرده با پی اس جی وارد مذاکره  شده بود، حاضر نشد حتی یک یورو برای جذب نیمار هزینه کند و تنها راه بازگشت نیمار را در معاوضه بازیکن می دید، حالا می بیند که انتقال نیمار به رئال تا چه اندازه نزدیک است.

کسی تردیدی ندارد که نیمار در صورت مصدوم نبودن، یکی از سه بازیکن برتر دنیاست و حضور او در رئال از هر لحاظ برای بارسا گران تمام خواهد شد. بارتومئو نه تنها در جذب نیمار ناموفق بوده و استراتژی او شکست خورده است که اکنون ستاره برزیلی را نزدیک به خانه دشمن قدیمی می بیند.

دو سال به پایان دوران ریاست بارتومئو در بارسا باقیمانده و شکست در راه جذب نیمار و انتقال او به رئال، می تواند برای وی بسیار گران تمام شود. در ال کلاسیکوی جذب نیمار، بارتومئو یا باید از جذب ستاره برزیلی انصراف دهد یا با صرفنظر کردن از استراتژی قدیمی شکست خورده خود، راه های دیگری را امتحان کند ولی شاید دیگر برای این کار کمی دیر شده باشد.

 

 

1425351

 

دیدگاه‌ها