کد خبر : 1629529 | 21 مرداد 1398 ساعت 10:00 | 55.7K بازدید | 0 دیدگاه

کنایه تند و تیز لینه‌کر به آقای خاص

گری لینه‌کر، اسطوره فوتبال انگلیس بعد از پیروزی پرگل منچستریونایتد مقابل چلسی از این فرصت برای کنایه‌ای تند و تیز به ژوزه مورینیو استفاده کرد.

کنایه تند و تیز لینه‌کر به آقای خاص

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دیروز در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر موفق شد در اولدترافورد با نتیجه 4-0 به پیروزی برسد. ژوزه مورینیو سرمربی سابق یونایتد که فصل پیش در میانه‌های فصل به دلیل کسب نتایج ضعیف از این تیم اخراج شد به عنوان کارشناس تلویزیونی و مفسر بازی در ورزشگاه اولدترافورد حضور داشت و از نزدیک شاهد این بازی بود. گری لینه‌کر، اسطوره فوتبال انگلیس و همکار مورینیو به عنوان کارشناس رسانه‌ای فوتبال از این فرصت برای کنایه‌ای تند و تیز به ژوزه استفاده کرد.

 

1425827

 

لینه‌کر که شاهد حضور مورینیو به عنوان کارشناس و مفسر شبکه اسکای اسپورتز در ورزشگاه اولدترافورد بود با استفاده از حساب توییتر خود کنایه‌ای جالب به آقای خاص و ماجرای اخراج فصل گذشته‌اش از منچستریونایتد زد.

 

لینه‌کر با منتشر کردن یک توییت نوشت:" بدون شک این بهترین عملکرد منچستریونایتد همزمان با حضور مورینیو در اولدترافورد بود".

 

1425826

 

مورینیو در برنامه تلویزیونی اسکای اسپورتز اعتراف کرد که از نحوه بازی یونایتد تحت تاثیر قرار گرفته و معتقد است شیاطین سرخ عملکرد خیلی خوبی داشته‌اند. او در این باره گفت:" منچستریونایتد بعد از این بازی می‌تواند امیدوار باشد چون عملکردشان در این بازی کاملا مثبت بود. این نتیجه خیلی عالی است. حالا همه می‌گویند آنها حتی می‌توانند قهرمان شوند البته من نظر خودم را دارم و می‌گویم قهرمان نخواهند شد ولی فصل خوبی خواهند داشت".

 

 

دیدگاه‌ها