کد خبر : 1629530 | 21 مرداد 1398 ساعت 10:20 | 72.9K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد لمپارد از صحبتهای مورینیو: واقعاً اینها را گفت؟

بعد از انتقاد ژوزه مورینیو از بازیکنان جوان چلسی به دلیل باخت سنگین این تیم مقابل یونایتد، فرانک لمپارد، سرمربی چلسی از سرمربی سابقش به تندی انتقاد کرد.

انتقاد لمپارد از صحبتهای مورینیو: واقعاً اینها را گفت؟

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو دیروز به عنوان کارشناس دیدار چلسی و منچستریونایتد در هفته اول لیگ برتر انگلیس در شبکه اسکای اسپورتز حضور داشت و به بررسی این بازی می‌پرداخت. بعد از باخت 4-0 چلسی مقابل شیاطین سرخ، مورینیو که سابقه مربی‌گری در هر دو تیم را دارد به انتقاد از تیم فرانک لمپارد پرداخته و به خصوص بازیکنان جوان این تیم را سرزنش کرد. انتقادی که عصبانیت سرمربی جدید چلسی و شاگرد سابق مورینیو را به همراه داشت.

 

1425833

 

لمپارد در کنفرانس خبری بعد از بازی خود وقتی صحبت‌های مورینیو درباره تیمش را شنید گفت باورش نمی‌شود مورینیو چنین انتقادهایی کرده باشد و سپس به تندی از حرفهای مورینیو انتقاد کرد.

 

1425831

 

مورینیو در صحبتهای خود از ارنج تیم لمپارد برای این بازی انتقاد کرده و به خصوص بازی دادن به میسون ماونت، تامی آبراهام و آندریاس کریستنسن را اشتباه خوانده بود.

 

لمپارد در کنفرانس خبری بعد از بازی وقتی صحبتهای مورینیو را از خبرنگاران شنید با حالتی ناباورانه گفت:" مورینیو از عملکرد میسون ماونت راضی نبوده؟ واقعاً گفت میسون ماونت؟".

 

1425832

 

سرمربی جدید چلسی و شاگرد سابق مورینیو در ادامه گفت:" من مجبور نیستم نگران حرفهایی باشم که دیگران می‌زنند. کارشناسان خیلی چیزها می‌گویند ولی آنچه روشن است این است که تیمی که ما در اختیار داریم این است و من به این تیم ایمان دارم".

 

 

دیدگاه‌ها