کد خبر : 1629537 | 21 مرداد 1398 ساعت 11:20 | 42.9K بازدید | 0 دیدگاه

پلاکارد اعتراضی هواداران یونایتد: گلیزرها بروند(عکس)

هواداران منچستریونایتد پیش از شروع دیدار دیروز تیم‌شان مقابل چلسی پلاکاردهایی علیه خانواده گلیزر، مالکین آمریکایی باشگاه باز کرده و خواهان خروج آنها از این باشگاه شدند.

پلاکارد اعتراضی هواداران یونایتد: گلیزرها بروند(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیش از شروع اولین دیدار منچستریونایتد در فصل جدید لیگ برتر انگلیس که دیروز در ورزشگاه اولدترافورد مقابل چلسی برگزار شد، هواداران یونایتد با باز کردن پلاکاردی با شعار " خانواده‌ی گلیزر، بیرون" خواهان جدایی مالکین آمریکایی منچستریونایتد از این باشگاه شدند. هواداران یونایتد تلاش می‌کنند گلیزرها را وادار به فروش باشگاه کنند چرا که از بدهی‌های جمع شده در دوران مالکیت آنها عصبانی هستند.

 

1425853

 

هواداران منسچتریونایتد از خانواده گلیزر که از سال 2005 مالکیت این باشگاه را به دست گرفته‌اند به دلایل مختلف ناراضی هستند و مهم‌ترین دلیل نارضایتی آنها بدهی‌های کلانی است که باشگاه در این مدت با آن روبرو شده است. هواداران بارها کارزارهایی با هدف مجبور کردن خانواده گلیزر به فروش باشگاه به راه انداخته‌اند ولی این اتفاق تا کنون نیفتاده است.

 

1425854

 

در سال 2011 کار به جایی رسید که هواداران یونایتد در حرکتی موسوم به "سبز و طلایی" شروع به خرید شال‌هایی به رنگ سبز و طلایی، رنگهای اولیه باشگاه منچستریونایتد، کردند تا اعتراض خود را به این شکل نشان دهند. چند هفته پیش هم یکی از گروه‌های هواداری یونایتد با انتشار نامه‌ای سرگشاده به خانواده گلیزر اعتراض کرده و خواهان فروش باشگاه توسط آنها شده بود.

 

دیدگاه‌ها