کد خبر : 1629539 | 21 مرداد 1398 ساعت 11:45 | 41.8K بازدید | 0 دیدگاه

مراقبت 24ساعته از منزل مسوت اوزیل(عکس)

مسوت اوزیل و سئاد کولاسیناچ، ستاره‌های آرسنال دیروز در منزل مانده و درحالیکه مامورین امنیتی از منزل آنها محافظت می‌کردند پیروزی تیم‌شان مقابل نیوکاسل را از درون خانه تماشا کردند.

مراقبت 24ساعته از منزل مسوت اوزیل(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مسوت اوزیل و سئاد کولاسیناچ، ستاره‌های آرسنال درحالیکه هم‌تیمی‌هایشان در نیوکاسل به مصاف این تیم رفته و با نتیجه 1-0 به پیروزی رسیدند در شهر لندن در خانه‌های خود مانده و درحالیکه مامورین امنیتی از منزل‌شان محافظت می‌کردند بازی توپچی‌ها را به اجبار در منزل و از تلویزیون تماشا کردند.

 

1425859

 

به نظر می‌رسد اوزیل و کولاسیناچ در جریان یک درگیری بین دو گروه گانگستر رقیب لندنی گرفتار شده‌اند. چندی پیش گروهی سارق مسلح با هدف سرقت اتوموبیل مسوت اوزیل با این دو درگیر شدند و بعد از آن هم حادثه‌ای در خانه اوزیل برای او اتفاق افتاد که در نهایت باعث شد این دو به خاطر حفظ امنیت‌شان به همراه آرسنال به نیوکاسل سفر نکنند.

 

1425858

 

بعد از آنکه گروهی سارق مسلح نقابدار درحالیکه سلاح سرد در دست داشتند به ماشین اوزیل و کولاسیناچ حمله‌ور شده و لحظاتی دلهره‌آور برای آنها بوجود آوردند، یک گروه گانستگر رقیب که گفته شده از اهالی اروپای شرقی بوده‌اند به اوزیل و کولاسیناچ هشدار داد که مراقب باشند و اگر بخواهند به این ماجرا ادامه دهند با عواقب سختی روبرو خواهند شد. بعد از آن بود که پلیس لندن به صورت جدی وارد پرونده شد و هفته پیش دو نفر را در این رابطه دستگیر کرد.

 

1425857

 

حالا تصاویر رسانه‌های انگلیسی نشان می‌دهد که مامورین امنیتی به صورت بیست و چهار ساعته در بیرون از منزل اوزیل و کولاسیناچ نگهبانی می‌دهند و مراقب اوضاع هستند.

 

 

دیدگاه‌ها