کد خبر : 1629540 | 21 مرداد 1398 ساعت 11:44 | 210.2K بازدید | 0 دیدگاه

دو فریم از نمایش کالدرون در زمین کاظمی؛

جانشین سروش و رقیب بشار از آرژانتین آمد!

گابریل کالدرون سرمربی تیم پرسپولیس در تمرین روز گذشته سرخ ها پا به توپ شد.

جانشین سروش و رقیب بشار از آرژانتین آمد!

به گزارش "ورزش سه"، تمرین روز گذشته سرخپوشان پایتخت در حضور هواداران و اهالی رسانه برگزار شد که یکی از نکات جالب آن پا به توپ شدن گابریل کالدرون آرژانتینی بود. سرمربی 59 ساله تیم فوتبال پرسپولیس که در دوران بازی پیراهن تیم هایی چون راسینگ، بتیس و پاری سن ژرمن را برتن کرد و در تیم ملی آرژانتین نیز درخشید، در تمرین با همان استایل قدیمی به زمین رفت و نکات مختلف را به شاگردانش آموزش داد.

 

کالدرون در تیم های باشگاهی و ملی به عنوان هافبک پشت مهاجم به کار گرفته می شد و فوتبالیستی سرعتی و تکنیکی بود. بازیکنی که می توانست پاس های آخر را برای مهاجمان تیمش ارسال کند و در نقش گلساز ظاهر شود یا این که پیش برود و خودش دروازه حریفان را باز کند؛ کاری که با پیراهن تیم پاریسی 38 بار انجام داد.

 

 

در تمرین روز گذشته او نکات مختلف از جمله ارسال پاس های عمقی را با بازیکنان پرسپولیس تمرین کرد و تلاش داشت تا سطح بازی شاگردانش را ارتقا دهد. این در حالی است که شاید برای یک سرمربی در آستانه ورود به هفتمین دهه زندگی، چنین کارهایی عجیب باشد اما کالدرون آرژانتینی در این هفته ها نشان داده که از آمادگی بدنی خوبی بهره می برد و می تواند در کنار سرخ ها تمرین کند.

 

پرسپولیس در پست بازی گابریل کالدرون هم اکنون بشار رسن را در اختیار دارد و حضور کالدرون، اتفاق بسیار مثبتی برای ستاره عراقی است. چرا که او به شکلی ویژه می تواند آموزش های لازم را از سرمربی تیمش دریافت کند و تجربیات کسی که سابقه بازی در دو جام جهانی را دارد، به خود انتقال دهد.

 

یک ماه پیش و قبل از سفر پرسپولیسی ها به ترکیه در یکی از جلسات تمرینی پرسپولیس کالدرون در تیم ذخیره ها بازی می کرد و تلاش داشت تا وظیفه یک هافبک کناری را در لحظه اورلپ مدافعان آموزش دهد؛ کاری که حالا شاید ترابی، فرشاد، نوراللهی و... بهتر از قبل انجام دهند. البته در نهایت باید دید که مربیگری کالدرون چه نتایجی در زمین خواهد داشت.

 

عکس از: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها