کد خبر : 1629542 | 21 مرداد 1398 ساعت 12:09 | 143.9K بازدید | 0 دیدگاه

بارسا از نیمار می‌خواهد صریح باشد

اولتیماتوم یک هفته‌ای بارسلونا به نیمار

روزنامه اسپانیایی اسپورت می‌گوید باشگاه بارسلونا به نیمار اولتیماتوم داده و از او خواسته به صراحت اعلام کند تنها خواهان پیوستن به بارسا است.

اولتیماتوم یک هفته‌ای بارسلونا به نیمار

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی اسپورت در شماره امروز خود روی جلد خود را به ماجرای پردامنه انتقال نیمار از پاری سن ژرمن به بارسلونا اختصاص داده و مدعی شد باشگاه بارسلونا به نیمار اولتیماتوم داده و از او خواسته به صراحت اعلام کند که تنها حاضر به پیوستن به بارسلونا است. بارسا معتقد است تنها در این صورت است که PSG با شروع دوباره مذاکرات موافقت خواهد کرد.

 

1425865

 

اسپورت می‌گوید بارسلونا به نیمار و نزدیکانش اطلاع داده که PSG مذاکرات درباره او با باشگاه بارسا را کاملا متوقف کرده و تنها راه برای رسیدن به توافق دو باشگاه این است که نیمار به صراحت اعلام کند تنها خواهان پیوستن به بارسا است و به جز این تیم حاضر نیست به تیم دیگری ملحق شود. نیمار تا کنون چند بار به صورت تلویحی چنین چیزی را اعلام کرده ولی چون به صراحت در این باره چیزی نگفته PSG از این فرصت استفاده کرده و راه مذاکره با رئال مادرید درباره او را باز گذاشته است.

 

بارسلونا تا کنون چند پیشنهاد رسمی به باشگاه فرانسوی ارائه داده ولی همیشه به در بسته خورده است. اسپورت مدعی شد بعد از پیشنهاد بارسا مبنی بر واگذاری کوتینیو در ازای نیمار، PSG خواسته بارسلونا علاوه بر واگذاری کوتینیو و سمدو، 100 میلیون یورو هم پرداخت کند ولی بارسلونا حاضر نیست چنین مبلغی بپردازد.

 

اما PSG به بارسا اعلام کرده از این پیشنهاد جدید خود کوتاه نخواهد آمد و پیشنهاد بهتری از طرف رئال مادرید روی میز این باشگاه قرار داده شده است. این هشدار PSG است که باعث نگرانی مدیران بارسلونا شده است.

 

1425656

 

اسپورت می‌گوید بارسا برای جذب نیمار وارد جنگ قیمت با رئال نخواهد شد و تنها در صورتی او را به خدمت خواهد گرفت که شرایط مناسبی وجود داشته باشد. استراتژی اصلی بارسلونا پیشنهاد کوتینیو به عنوان گزینه اول و اضافه کردن یک نام دیگر در کنار او است اما بارسا به هیچ وجه سمدو را واگذار نخواهد کرد.

 

اسپورت می‌گوید حالا نوبت نیمار است که درباره آینده خود تصمیم بگیرد. به گزارش این روزنامه اسپانیایی مدیران بارسا اطمینان دارند که در صورت اقدام نیمار و اعلام صریح اینکه او فقط حاضر است به بلوگرانا منتقل شود آنها می‌توانند مذاکرات‌شان با PSG را به نتیجه برسانند. آنهم خیلی سریع، حتی تا هفته آینده. اما در غیر اینصورت، گزینه‌های زیادی در اختیار PSG خواهد بود و ممکن است در نهایت برنده این نبرد باشگاه رئال مادرید باشد.

 

1425391

 

اسپورت می‌گوید بارسا به نیمار همین یک هفته را اولتیماتوم داده است. پاری سن ژرمن به صراحت به نیمار اعلام کرده که ترجیح می‌دهد هر چه سریعتر تکلیف خروج او از این باشگاه مشخص شود. یکی از دلایل عجله پاری سن ژرمن شعارهایی است که هواداران این تیم در اولین بازی فصل PSG علیه نیمار سر دادند و خواستار خروج هر چه سریعتر او از باشگاه‌شان شدند.

 

دیدگاه‌ها