کد خبر : 1629554 | 21 مرداد 1398 ساعت 13:16 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

ثبت قرارداد بازیکن جدید، در گرو رضایت امید ابراهیمی؛

الاهلی چالش ایرانی - استرالیایی را چطور حل می‌کند؟

باشگاه الاهلی قطر اخیرا اقدام به خرید یک بازیکن استرالیایی کرده که این موضوع احتمالا به جدایی هافبک ایرانی این تیم منجر می شود.

الاهلی چالش ایرانی - استرالیایی را چطور حل می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه های فوتبال در قطر می توانند یک بازیکن خارجی آسیایی داشته باشند. باشگاه الاهلی قطر هم در فصل اخیر امید ابراهیمی، هافبک ملی پوش ایرانی را به عنوان سهمیه آسیایی در ترکیب خود داشت.

اما الاهلی که تابستان شلوغی را هم در نقل و انتقالات سپری کرده، اخیرا یک شین لوری استرالیایی را به خدمت گرفته که او نیز سهمیه آسیایی به حساب می آید. با خرید این بازیکن، به نظر می رسد کار امید ابراهیمی در تیم سبزپوش قطری به پایان رسیده اما نکته اینجاست که ملی پوش ایرانی با تیم الاهلی یک سال دیگر قرارداد دارد و این باشگاه برای پایان همکاری با او، ملزم به دریافت رضایت این بازیکن است. در غیر این صورت، ثبت قرارداد خرید استرالیایی با مشکل روبرو می شود.

 

راه های اصلی که پیش پای الاهلی قرار دارد تا رضایت امید ابراهیمی برای ماندن در فوتبال قطر جلب شود، این است که یا پول مربوط به یک سال باقی مانده از قرارداد او را پرداخت کند، یا اینکه امید را برای حضور در یکی از تیم های الخور، السیلیه یا الوکره راضی کنند.

 

دیگر برنامه آینده ابراهیمی هم می تواند خروج از فوتبال قطر باشد که محتمل ترین حالت در این صورت، بازگشت این بازیکن به فوتبال ایران خواهد بود. باید دید باشگاه الاهلی این چالش را چگونه مدیریت می کند و در نهایت سرنوشت هافبک ملی پوش و جنگنده ایرانی به کجا می انجامد. این در حالی است که روزنامه الوطن امروز نوشته که توافق بین امید ابراهیمی و باشگاه الاهلی برای فسخ قرارداد انجام شده است. اما با این حال هنوز سوال ها درباره آینده ابراهیمی و ماندن یا نماندن او در قطر به قوت خود پابرجا است.

دیدگاه‌ها