کد خبر : 1629558 | 21 مرداد 1398 ساعت 13:43 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

گل محمدی: سروش باید سخت تمرین کند تا به اوج برسد

سروش رفیعی هافبک نورآبادی پس از فسخ قرارداد با پرسپولیس به تیم پدیده مشهد پیوست تا زیر نظر یحیی گل محمدی فوتبال خود را ادامه بدهد

گل محمدی: سروش باید سخت تمرین کند تا به اوج برسد

به گزارش"ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی بعد از پشت‌سر‌گذاشتن یک فصل فوق‌العاده در پدیده مشهد، حالا دنبال رقم‌زدن اتفاقات بزرگ‌تر در فصل جدید است. او حالا نسبت به فصل گذشته ستاره‌های بیشتری را در اختیار دارد تا شانس خوبی برای موفقیت در 3 جام پیش‌رو داشته باشد. یحیی از خریدهای تیمش هم راضی است و شاید جذب یک بازیکن خارجی آخرین فعالیت شهر خودرو در فصل نقل‌وانتقالات باشد. گل محمدی در گفت و گو با همشهری ورزشی درباره فصل جدید لیگ برتر صحبت کرده است:


 آیا از تیمی که برای فصل جدید بستید، راضی هستی؟
ما بر اساس نیازهای فنی و تاکتیکی‌مان بازیکن گرفتیم. تعدادی از بازیکنان ما جدا شدند و باید نفرات خوبی جذب می‌کردیم و باید بگویم که روند جذب بازیکن برای من راضی‌کننده بود. یکسری از بازیکنان جدید ما هم از تمرینات دور بودند که نیاز به زمان دارند تا به آمادگی کامل برسند. آنها نیاز به زمان دارند تا از لحاظ بدنی به فرم مطلوب برسند و از لحاظ تاکتیکی هم با تیم هماهنگ شوند. هر چه زمان بگذرد شرایط بهتر خواهد شد. خوشبختانه با تلاش حمیداوی و سایر مدیران باشگاه، وطنخواه و سرآسیایی توانستیم به بخش بزرگی از لیست مدنظرمان دست یابیم. باید از این افراد بابت تلاش و زحماتشان تشکر کنم.

 


آیا بازیکن دیگری به تیم‌تان اضافه می‌شود؟
اگر بازیکن باکیفیت خارجی پیدا کنیم احتمالا یک بازیکن دیگر به لیست ما اضافه خواهد شد.


در مورد جذب سروش رفیعی چه صحبتی داری؟
سروش بازیکنی باکیفیت و باشخصیت است که می تواند در تیم ما مهره تاثیرگذاری باشد. اینکه او در حال حاضر تا چه میزان آماده است، بستگی به تمریناتی دارد که در این چند روز از رفیعی می‌بینم. این بازیکن باید سخت تمرین کند تا به روزهای اوجش برسد.

 

1425193

 


 برانکو به دلیل اینکه سروش تک‌ضرب فوتبال بازی نمی‌کرد، خیلی مواقع این بازیکن را نیمکت‌نشین کرد. شما هم به بازی تک‌ضرب علاقه دارید، آیا این موضوع برایتان دردسرساز نخواهدشد؟
من از بازیکنان بر اساس توانایی‌های آنها استفاده می‌کنم و دوست دارم قابلیت‌های خودشان را نشان دهند. من جلوی خلاقیت سروش یا دیگر بازیکنان را نمی‌گیرم و از هر بازیکنی بر مبنای مهارتش انتظار دارم. البته آنها هم می‌دانند که قرار گرفتن در قالب تاکتیکی، موضوع مهمی است.

 


در مورد قرعه پدیده در لیگ امسال چه صحبتی داری؟
با توجه به تیم‌های حاضر در لیگ برتر نوزدهم، به معنای واقعی کلمه بازی آسان نداریم و هر رقابتی سختی‌های خاص خودش را دارد. به همین خاطر قرعه‌ای که برای شهرخودرو رقم خورد، خیلی تاثیری در برنامه‌ریزی‌های ما ندارد.


جدی‌ترین مدعی قهرمانی از نظر شما چه تیمی است؟
هیچ تیمی از حالا نمی‌تواند ادعای قهرمان‌شدن داشته باشد و رقابت هم بسیار سخت و فشرده است. باید وارد مسابقات شویم و ببینیم که تیم‌ها چه شرایطی دارند.

 


فکر می‌کنید پدیده بتواند در آسیا نتایج خوبی بگیرد؟
هدف ما موفقیت در3جام است و باید تلاش کنیم تا در آسیا هم شرایط خوبی داشته باشیم.

 


دیر شروع‌شدن لیگ، شما را اذیت نمی‌کند؟
چاره‌ای نداریم و باید با این وضعیت کنار بیاییم. امیدوارم سلامتی بازیکنان به خطر نیفتد.

دیدگاه‌ها