کد خبر : 1629565 | 21 مرداد 1398 ساعت 13:51 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: باید برای نبود نیمار راه‌حل پیدا کنیم

توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن می‌گوید از آینده نیمار مطمئن نیست و نمی‌داند او در PSG خواهد ماند یا نه.

توخل: باید برای نبود نیمار راه‌حل پیدا کنیم

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن می‌گوید از آینده نیمار، ستاره ناراضی این تیم مطمئن نیست ولی در تلاش است نیمار را برای ماندن در PSG راضی کند.

 

1425897

 

در ماه‌های تابستان جاری شایعات درباره جدایی نیمار از PSG و پیوستنش به بارسلونا یا رئال مادرید به اوج رسیده و روزی نیست که خبر و شایعه تازه‌ای در این باره منتشر نشود. هر چند تا کنون این انتقال رقم نخورده و نیمار همچنان بازیکن پاری سن ژرمن است.

 

نیمار در اولین بازی PSG در لوشامپیونا مقابل نیم در ترکیب این تیم حضور نداشت و این باعث شد شایعاتی مطرح شود مبنی بر اینکه توماس توخل مایل به استفاده از نیمار نیست و منتظر است تا تکلیف او هر چه سریعتر مشخص بود. شایعه‌ای که توخل آن را تکذیب کرده و می‌گوید از آینده نیمار مطمئن نیست.

 

توخل در این باره گفت:" من از آینده نیمار مطمئن نیستم. او فعلا با ما است. ما اگر نیمار را از دست بدهیم من احتمالا بی‌خواب خواهم شد چون او برای ما خیلی مهم و تاثیرگذار بوده است. پیدا کردن بازیکن دیگری که بتواند مثل او برای ما کار کند خیلی دشوار خواهد بود. شاید همینکه از چیزی خبر نداشته باشم برایم بهترین خبر باشد".

 

سرمربی PSG در ادامه گفت:" اینکه از ماجرا خبر ندارم سخت است. چون می‌خواهم نیمار در باشگاه بماند. ولی باید برای روزی که او در تیم ما نباشد هم راه‌حل‌های مناسب پیدا کنیم. من سعی می‌کنم او را راضی به ماندن کنم ولی از طرف دیگر این تصمیمی است که خودش باید بگیرد. این ماجرا باید بین او و باشگاه حل و فصل شود".

 

دیدگاه‌ها