کد خبر : 1629581 | 21 مرداد 1398 ساعت 15:06 | 52.2K بازدید | 0 دیدگاه

گل زیبا در بدو ورود عراقی‌ها

خوشامدگویی بشار از نوع فوتبالی (عکس)

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس حالا بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیتش یکی از آماده‌های تمرینات این تیم به شمار می‌رود.

به گزارش "ورزش سه"، تمرین روز گذشته تیم فوتبال پرسپولیس در حضور هواداران خونگرم این تیم و اهالی خبرنگار پرشورتر از همیشه پیگیری شد و بازیکنان حاضر زیر نظر کادر فنی این تیم تمرینات خودشان را پی گرفتند.


یکی از آماده‌ترین بازیکن‌های تمرین روز گذشته پرسپولیس، بشار رسن هافبک عراقی این تیم بود. او در طول تمرینات روز گذشته هم در بازی درون تیمی و هم در تمرینات فردی نشان داد در این فصل می‌تواند عصای دست کالدرون در وسط زمین باشد.


این در حالی بود که تعدادی از اقوام و دوستان او نیز برای دیدن تمرینات بشار از کشور عراق خودشان را به ورزشگاه شهید کاظمی رسانده بودند و بشار در بدو ورود هم‌وطنانش با شوتی دیدنی از پشت محوطه جریمه به آن‌ها خوش‌آمد گفت تا بعد از به ثمر رساندن این گل بسیار زیبا مورد تحسین همه تماشاگران و هم‌بازی‌هایش قرار بگیرد.


بشار کاملاً به این موضوع آگاه است که حالا با رفتن سروش رفیعی وظیفه او در میانه میدان و تغذیه مهاجمانش بسیار سخت‌تر از قبل شده است و او حالا با پشت سر گذاشتن کامل مصدومیتش کاملاً محیا برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس در هفته اول به نظر می‌رسد.


این هافبک عراقی همچنین بعد از اتمام تمرین درحالی‌که به زبان فارسی با تماشاگران احوال‌پرسی می‌کرد، باحوصله با تمام کسانی که از او درخواست گرفتن عکس داشتند ایستاد و به ابراز محبت آن‌ها پاسخ داد.

 


دیدگاه‌ها